فروش دستگاههای تصفیه آبrepair عیب یابی و تعمیرات دستگاه تصفیه اب خانگیدرخواست عضویت در سیستم و بهرمندی از هدایا و تخفیفاتپرداخت آنلاین خرید و اقساطدرخواست استخدام و همکاری با شرکتجستجو در سایت و فروشگاهتماس با ما

بنر تبلیغاتی تصفیه آب شیراز خانگی

فروش دستگاههای تصفیه آبعیب یابی و تعمیرات دستگاه تصفیه آب خانگیدرخواست عضویت در سیستم و بهرمندی از هدایا و تخفیفاتپرداخت آنلاین خرید و اقساطدرخواست استخدام و همکاری با شرکتجستجو در سایت و فروشگاهتماس با ما

بنر تبلیغاتی تصفیه آب شیراز خانگی

جهت خرید و مشاهده محصولات ، یکی از دسته بندی های زیر را انتخاب کنید

انواع دستگاه تصفیه آبانواع ابسردکنانواع فیلتر تصفیه آبانواع فیلتر یخچالانواع فیلتر لباسشویی و پکیجدستگاه تصفیه متفرقهپیش تصفیه و تصفیه ساختمانیتجهیزات و لوازم یدکیانواع جالیوانیفیلتر دوش حمام

چنانچه محصول مورد نظر خود را پیدا نمیکنید آنرا جستجو نمایید . ورود به بخش جستجو

جهت خرید و مشاهده محصولات ، یکی از دسته بندی های زیر را انتخاب کنید

انواع دستگاه تصفیه آبفروش انواع آبسردکن و تجهیزات وابسطهانواع فیلتر تصفیه آبانواع فیلتر یخچالانواع فیلتر لباسشویی و پکیجدستگاه تصفیه متفرقهپیش تصفیه و تصفیه ساختمانیتجهیزات و لوازم یدکیانواع جالیوانیفیلتر دوش حمام

چنانچه محصول مورد نظر خود را پیدا نمیکنید آنرا جستجو نمایید . ورود به بخش جستجو

جستجوی محصولات

زمان تعویض فیلتر ها

یکی از مهمترین مسایل در سلامتی آب و عمر دستگاه ، تعویض به موقع فیلتر های دستگاه هست که باید در زمانهای تعیین شده و توسط افراد مجاز انجام گردد .

 زمان تعویض فیلترها

پاسخ به سوالات شما

بسیاری از همشهریان عزیز، سوالاتی در ذهن خود دارند که میتوانند در این قسمت مطرح نمایند و کارشناسان ما به زودی به آن پاسخ خواهند داد .

سوالات متداول

درباره ما و خدمات این گروه

ضمن تشکر از حسن انتخاب شما از شما دعوت میشود با مطالعه این بخش ، درباره گروه تخصصی تصفیه آب شیراز و خدمات این گروه اطلاعات بیشتری کسب نمایید .

درباره ما

کیفیت بسیار عالی

 

انواع دستگاه سختی سنج دستی

قیمت : در ادامه ذکر شده

 

یکی از دستگاههای پر کاربرد برای سنجش آب ، دستگاههای سختی سنج دستی می باشند که به راحتی هر کسی در منزل قادر است با آن ، وضعیت سختی آب را بسنجد . معنی TDS در اصطلاح یعنی مجموع کل املاح محلول در آب >>> TDS چیست؟ . با استفاده از دستگاه TDS سنج ، شما از وضعیت دستگاه و فیلترهای آن و کیفیت آب خروجی مطلع میشوید و از صحت عملکرد آن اطمینان حاصل میکنید . در استانداردهای مختلف برای TDS آب مطلوب ، عددهای متفاوتی ذکر شده است که ما بر اساس استاندارد EPA آمریکا و همچنین تجربه کاریمان ، میزان مطلوب آنرا در محدوده 50 الی 170 بیان میکنیم . >>> میزان مطلوب TDS  .چنانچه TDS آب دستگاه تصفیه آب خانگی در رنج ایده آل نبود ، شما باید مشکل را پیدا کرده و آنرا رفع نمایید . گاهی اوقات با تنظیم دستگاه این مشکل برطرف میشود و گاهی اوقات نیاز به تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب است . >>> آموزش تنظیم سختی دستگاه تصفیه آب خانگی  . وجود یک دستگاه سختی سنج بخصوص برای افرادی که خودشان اقدام به سرویس دستگاه تصفیه آب میکنند ، امری واجب بوده و همچنین استفاده از آن بسیار راحت میباشد . بدین شکل که درون درب آن آب بریزید و سپس بعد از روشن کردن دستگاه ، آنرا در آب ثابت نگه دارید . عدد TDS آب نمایانگر خواهد شد . روش استفاده صحیح از دستگاه سختی سنج و نکات مهم در هنگام خریداری را در اینجا بخوانید .>>> مشاوره جهت خرید صحیح  . جهت مشاهده فیلم آموزشی استفاده صحیح و معنی اعداد نشان داده شده توسط دستگاه ، اینجا را ببینید >>> آموزش استفاده صحیح از دستگاه سختی سنج

شکل ظاهری دستگاهای اورجینال با دستگاه تقلبی بسیار به هم نزدیک هستند . در هنگام خرید مراقب باشید که فریب نخورید . ( دستگاه اصلی و اورجینال برند HM ، در هنگام روشن شدن علامت HM قبل از اعداد روی صفحه نمایش ظاهر می شود . )

این دستگاهها فقط برای آب قابل استفاده هستند . یکی از خصوصیات دستگاههای مرغوب و باکیفیت ، قابلیت کالیبره شدن آنهاست که برای مصارف با دقت بالا ، بسیار مفید خواهد بود . همچنین جهت کالیبره کردن و تست صحت عملکرد دستگاه خود ، میتوانید از محلول های کالیبره استفاده کنید >>> محلول کالیبره TDS . البته تمام دستگاه های سختی سنج در کارخانه تولیدی کالیبره شده اند و برای استفاده خانگی معمولا نیاز به کالیبره شدن مجدد نیست با این حال فیلم آموزش کالیبره کردن دستگاه سختی سنج را میتوانید در اینجا مشاهده کنید >>> آموزش کالیبره کردن دستگاه TDS سنج. در زمان تعویض باطری یا ضعیف شدن باطری نیز ، نیاز به کالیبره شدن نیست و دستگاهها هوشمند هستند . کالیبره شدن برای مصارف خاص و دقیق مثل آزمایشگاه یا تحقیقات ضروری است و برای کاربردهای روزمره خانگی معمولا نیازی به کالیبره شدن نیست .

 

 

 


سختی سنج چین HM با کیفیت بسیار بالا

کیفیت بسیار عالی

 

سختی سنج HM - اورجینال

مدل : TDS-3 به همراه محلول کالیبره کردن

توانایی اندازه گیری  TDS و TEMP

مجهز به دماسنج در بازه 0 تا 80 درجه سانتی گراد

خاموش شدن خودکار بعد از 10 دقیقه

قابلیت کالیبره شدن دارد 

رنج 0 تا 9990 ppm

خطا 2%

وبسایت اصلی :HM-TDS3 - طراحی در کره جنوبی و ساخت در چین

این سختی سنج اورجینال و محصولی از کمپانی HM معروف است . اگر به دنبال یک دستگاه عالی و بی نقص هستید ، این دستگاه را پیشنهاد می کنیم . اکثر سرویس کاران دستگاه تصفیه آب از این سختی سنج برای خود استفاده میکنند . یک محلول جهت کالیبره کردن نیز به همراه سختی سنج ارسال خواهد شد . اگر به دنبال یک محصول ایده آل ، دقیق ، دارای قیمت مناسب و با دوام بسیار بالا هستید ، این سختی سنج گزینه اول است .

قیمت : 580 هزار تومان

 

نکته :

تفاوت این سختی سنج با مدلهای تقلبی این است که در زمان روشن شدن ، قبل از نمایش اعداد عبارت HM در صفحه ظاهر میشود .

 

 

 

دستگاه سختی سنج چینی TDS meter

 کیفیت بسیار پایین

دستگاه سختی سنج غیر اصل - طرح HM

مدل : TDS-3

همراه با کیف و دستورالعمل استفاده

مجهز به دماسنج در بازه 0 تا 80 درجه سانتی گراد

قابلیت کالیبره شدن ندارد

رنج 0 تا 9990 ppm

خطا 5%

2 عدد باطری 1.5 ولت ساعتی

این محصول برای استفاده خانگی مناسب میباشد . هم قیمت مناسبی دارد و هم از عملکرد قابل قبولی برخوردار است . البته این دستگاه دارای چند مشکل است مثلا قابلیت خاموش شدن خودکار را ندارد و اگر فراموش کنید ، تمام باطری خالی میشود . به دلیل آمار خرابی زودتر از انتظار و کارایی پایین توصیه به خرید این دستگاه نمیکنیم و میتوانید گزینه های بهتری را انتخاب کنید .

قیمت : 150 هزار تومان

 

 

 

 

 

سختی سنج قابل حمل دستی TDS

 کیفیت پایین

دستگاه سختی سنج - ساخت چین

مدل : ؟؟؟

مجهز به دماسنج در بازه 0 تا 99 درجه سانتی گراد

قابلیت کالیبره شدن ندارد

رنج 0 تا 4990 ppm

خاموش شدن خودکار

ثابت شدن عدد در پایان تست و صفر شدن مجدد با تست جدید

خطا برای TDS زیر 100 برابر با 2ppm و بیشتر برابر با 2%

1 عدد باطری CR2032

این دستگاه از کیفیت ساخت بسیار بالا و زیبایی مطلوبی برخوردار است و همچنین عملکرد بسیار مناسبی نیز دارد . برای استفاده خانگی بسیار مناسب است و کار خود را بخوبی انجام می دهد . البته این دستگاه سختی سنج ، معمولا اعداد را کمتر از دستگاه های دیگر نشان میدهد و این معمولا به دلیل فرمول استفاده شده در آن است و مشکلی ندارد .

قیمت : 290 هزار تومان

 

 

 

 

 

 

 hm com100 سختی سنج اورجینال و مرغوب

کیفیت بسیار عالی

 

سختی سنج اورجینال HM COM-100

مدل : COM-100

توانایی اندازه گیری EC و TDS و TEMP

محدوده دماسنج در بازه 0 تا 55 درجه سانتی گراد

خاموش شدن خودکار

قابلیت کالیبره شدن با فشار دکمه و به صورت دیجیتال

رنج EC  از 0  تا  9990 µS

خطا 2%

2 عدد باطری 1.5 ولت قلمی کوچک

وبسایت اصلی :HM-COM100

اگر به دنبال یک دستگاه عالی و بی نقص برای مصارف حرفه ای و آزمایشگاهی هستید ، این دستگاه یک ابزار بسیار دقیق و عالی از هر نظر است . این دستگاه به صورت هوشمند و با دقت بسیار بالایی میزان TDS را محاسبه میکند زیرا از روابط غیر خطی برای تبدیل EC به  TDS استفاده میکند و همچنین با دقت بالایی میزان اثرات دمایی را در عدد نهایی محاسبه میکند . این محصول کاملا ضد آب است و یکی از محصولات اورجینال HM است . 

قیمت : 4.500.000 تومان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 سختی سنج اورجینال و وارداتی HM EZ

کیفیت بسیار عالی

 

سختی سنج اورجینال HM EZ

مدل : EZ

توانایی اندازه گیری TDS

طراحی در آمریکا و کره جنوبی و ساخت شده در چین

محدوده سنجش 0 الی 9990ppm

خاموش شدن خودکار

قابلیت کالیبره شدن دارد

خطا 3%

وبسایت اصلی : HM-EZ

کاتالوگ : pdf file دانلود فایل دانلود کاتالوگ HM-EZ

این سختی سنج اورجینال و ساخت شرکت HM است که در صفحه وبسایت HM قابل مشاهده است . مدل تقلبی آن در بازار وجود ندارد و این یکی از مزیتهای این محصول است . این سختی سنج برای مصرف خانگی و کارهای کوچک بسیار مطلوب و مناسب است و عمر بسیار بالایی دارد . ظاهر متفاوت و شیک آن نیز ، دستگاه شمارا از بقیه متمایز میکند .

قیمت : 880 هزار تومان

 

 

 

تستر 2 دکمه و سختی سنج دستی

 کیفیت متوسط

دستگاه سختی سنج چین - طرح 2 دکمه HM

مدل : TDS

همراه با کیف و دستورالعمل استفاده

قابلیت کالیبره شدن دارد

رنج 0 تا 9990 ppm

خطا 5%

2 عدد باطری 1.5 ولت ساعتی

این دستگاه سختی سنج ، ساخت چین و با کیفیت قابل قبولی در دسترس است . دارای 2 دکمه است و مجهز به دماسنج نیست . طرح این سختی سنج به مدل آبی 2 دکمه معروف است و مشابه با نمونه اورجینال EZ است . مهمترین قابلیت این سختی سنج ، قابلیت کالیبره شدن آن است . این دستگاه کیفیت مناسبی دارد و همچنین با دارا بودن قابلیت کالیبره ، دستگاه ارزشمندی می باشد .

قیمت : 520 هزار تومان

 

 

 

 

 

 

 

 

 hm china سختی سنج ساخت چین

کیفیت متوسط

 

سختی سنج غیر اصل HM TDS-3 - ساخت چین

مدل : TDS-3

توانایی اندازه گیری  TDS و TEMP

مجهز به دماسنج در بازه 0 تا 80 درجه سانتی گراد

خاموش شدن خودکار بعد از 10 دقیقه

قابلیت کالیبره شدن مجدد ندارد

رنج 0 تا 5000 ppm

خطا 5%

2 عدد باطری 1.5 ولت ساعتی

طراحی و ساخت در چین

اگر به دنبال یک دستگاه سختی سنج با دقت خوب ، کیفیت مناسب ، دوام عالی و قیمت مناسب هستید ، این دستگاه بسیار عالی می باشد . اگر استفاده شما در حد یک استفاده خانگی می باشد ، این دستگاه بسیار عالی و با قیمت مناسب است و تمام نیاز های شما را برطرف خواهد کرد . دستگاه بخوبی کار میکند و هیچ مشکلی نخواهد داشت . دقت این دستگاه سختی سنج بسیار مناسب است و همچنین دقت دماسنج آن نیز مطلوب است . اگر به دنبال یک دستگاه ارزان قیمت و با کیفیت مطلوب هستید که تمام نیازهای خانگی شمارا بر آورده کند ، این دستگاه گزینه بسیار مناسبی می باشد .

قیمت : 170 هزار تومان

  

 

 EZDO 6032 سختی سنج ساخت تایوان مدل ازدو

کیفیت بسیار عالی

 

سختی سنج برند EZDO

مدل : 6032

توانایی اندازه گیری  TDS

مجهز به سیستم ATC ( محاسبه دما و تطبیق در عدد نهایی )

قابلیت کالیبره شدن مجدد دارد به همراه محلول کالیبره درون جعبه

رنج 0 تا 2000 ppm

خطا 1%

ضد آب ، دقت بسیار بالا ، صفحه نمایش بزرگ ، سنسورهای قابل تعویض، به همراه آچار کالیبره

طراحی و ساخت در تایوان

این دستگاه سختی سنج ، یک محصول عالی و با طراحی زیبا می باشد . دقت بسیار بالایی دارد و از مهمترین نقاط قوت آن ، حساسیت بالا و ضد آب بودن آن است که اکثر خرابی های دستگاه های سختی سنج ، از این موضوع می باشد . اگر استفاده زیادی از دستگاه سختی سنج دارید ، این دستگاه گزینه مناسبی برای شما خواهد بود . این دستگاه حساسیت بسیار بالایی دارد و حتی هر بار که تست را انجام دهید ، عدد متفاوتی ظاهر خواهد شد و استفاده از آن نیاز به مهارت دارد .

قیمت : 2.600.000 تومان

 

 

   

 

 HM E1 سختی سنج 4 کاره برای محاسبه هدایت الکنریکی و سختی آب

کیفیت بالا

 

سختی سنج غیر اصل برند HM مدل E1

مدل : E-1 ( رنگ سفید )

توانایی اندازه گیری  TDS ، EC ,TEMP

مجهز به سیستم ATC ( محاسبه دما و تطبیق در عدد نهایی )

قابلیت کالیبره شدن مجدد ندارد

TDS و EC : رنج 0 تا 9990 ppm & us/cm

مجهز به دماسنج در بازه 0 تا 80 درجه سانتی گراد و 32 تا 176 فارنهایت

خطا 2%

دقت بالا ، صفحه نمایش 4 عددی و نمایش هم زمان دما و سختی ، دارای 4 مود اندازه گیری ، خاموش شدن خودکار

این دستگاه سختی سنج ، همانند اکثر محصولات بازار در این رنج قیمت ، غیر اصل می باشد اما کیفیتش بسیار بسیار عالی می باشد . قادر به اندازه گیری TDS و EC و دما می باشد . صفحه نمایش بزرگ آن تا چهار رقم را بخوبی نشان میدهد و همچنین همزمان میزان دما را نیز نمایش میدهد . از هر نظر کامل و یک محصول بسیار ایده آل می باشد و در رنج قیمت های زیر 200 هزار تومان ، فوق العاده است .در کل اگر به دنبال یک محصول فوق العاده و با کیفیت بالا برای مصارف خانگی هستید ، این سختی سنج یکی از بهترین هاست .

قیمت : 340 هزار تومان

 

 

   

 

 دستگاه تست سختی آب

کیفیت متوسط

 

سختی سنج دو دکمه و معروف به مدل ماژیکی

مدل : ( معروف به ماژیکی)

توانایی اندازه گیری  TDS

قابلیت کالیبره شدن مجدد ندارد

TDS : رنج 0 تا 9990 ppm & us/cm

دارای دکمه HOLD و تثبیت کننده اتوماتیک عدد TDS

خطا 2%

خاموش شدن خودکار

این دستگاه سختی سنج ، همانند اکثر محصولات بازار در این رنج قیمت ، غیر اصل می باشد اما کیفیتش بسیار عالی می باشد و یک محصول ساده  باکارایی بالا محسوب میشود که قادر است اندازه گیری TDS را انجام دهد . استفاده از آن و کاربری آن برای مصرف خانگی  بسیار آسان است .

قیمت : 240 هزار تومان

 

 

 

 

 

   

 

دستگاه تست و اندازه گیری سختی و املاح آب

کیفیت متوسط

 

سختی سنج تک دکمه 

مدل : ( معروف به مینیاتوری)

توانایی اندازه گیری  TDS

قابلیت کالیبره شدن مجدد ندارد

TDS : رنج 0 تا 9990 ppm & us/cm

خطا 2%

خاموش شدن خودکار

این دستگاه سختی سنج ، همانند اکثر محصولات بازار در این رنج قیمت ، غیر اصل می باشد اما کیفیتش بسیار عالی می باشد و یک محصول ساده  باکارایی بالا و البته بسیار زیبا می باشد . ویژگی بارز این دستگاه ، ظاهر بسیار زیبایش می باشد . در کل برای مصرف خادگی ، یک محصول بسیار زیبا و شیک و با کارایی مناسب می باشد .

قیمت : 280 هزار تومان

 

 

 

 

 

 

دستگاه تست و اندازه گیری سختی و TDS و هدایت الکتریکی آب

کیفیت بالا

 

سختی سنج 3 کاره دارای چراغ نمایشگر

مدل : E-2

توانایی اندازه گیری  TDS , EC , TEMP

قابلیت کالیبره شدن مجدد ندارد

TDS و EC : رنج 0 تا 9990 ppm & us/cm و دمای 0 تا 80 درجه سانتی گراد

سیستم تثبت عدد TDS ( سیستم HOLD )

خطا 2%

خاموش شدن خودکار

این دستگاه سختی سنج هر دو پارامتر TDS و EC ( هدایت الکتریکی آب ) را اندازه گیری میکند و همچنین دما را نیز به سلسیوس و فارنهایت نشان میدهد . ویژگی بارز آن ، نمایشگر آن است که دارای چراغ است . در TDS کمتر از 40 رنگ آن سبز است و برای اعداد بیشتر قرمز خواهد شد . کیفیت کلی ، دوام و دقتش بسیار بالا و ایده آل است و برای استفاده خانگی و بسیاری مصارف دیگر بسیار مناسب است .

قیمت : 350 هزار تومان

 

 

 

 

 

چنانچه قصد خرید و سفارش  این محصول را دارید میتوانید به 2 روش زیر اقدام نمایید . 

COD پرداخت در محل در زمان تحویل کالا     پرداخت آنلاین سفارش

 

جهت مشاوره و طرح سوالات خود در مورد این محصول با ما تماس بگیرید 32424398-071   09176090035

جهت اطلاع از شرایط فروش اقساطی و طرح های فروش متنوع با دفتر شرکت تماس بگیرید .

 

  

چنانچه سوال ، پیشنهاد و تجربه استفاده از این کالاها را دارید ، برای استفاده دیگران بیان فرمایید

دیدگاه‌ها  

# امیر کیانی 1397-01-25 12:35
سلام . وقتی آب توی سرش میریزم و تست میکنم عددهای متفاوتی نشون میده ولی وقتی یکم آب میریزم تو لیوان و اونجا تست میکنم عددها درست هستند . چرا؟ یعنی من بد تست میگیرم یا باید میزان آب زیاد باشه؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1397-01-25 13:51
با سلام . بله شما درست تست نمیکنید . 2 عدد سوزن باید کاملا در اب قرار بگیرد و ثابت بماند . این تست ربطی به میزان آب ندارد و تنها باید بدرستی درون آب قرار بگیرد . تست در لیوان آسان تر است اما حتما سعی کنید از درب دستگاه استفاده کنید . درب دستگاه برای همین منظور طراحی شده اند . شما باید آب را درون درب بریزید و وقتی دستگاه درون درب قرار گیرید ، میزان اضافی آب بیرون خواهد ریخت و حدود 20 ثانیه نیز باید صبر کنید تا عدد نهایی نمایش داده شود .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# محسن 1397-05-02 22:25
درود بر شما
برند شیائومی بهتره یا این مدل تایوانی
و شنیدم بعد از مدتی باید با محلول خاص سنسورش تمیز بشه.
باسپاس فراوان
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# lمحمد 1397-07-13 14:42
سلام
یه چند تا سوال داشتم ببخشید دستگاه اصل اگه باتریش تعویض شد نیاز به کالیبره داره؟
اگه داره چجوری میشه کالیبره کرد؟
وایا بعد مدتی استفاده سنسورش با محلول خودش باید تمیز بشه؟
بی زحمت اگه جواب بدین ممنون میشم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1397-07-13 20:35
با سلام
خیر نیازی به کالیبره شدن مجدد ندارد . در کل برای مصارف خانگی نیازی به کالیبره مجدد ندارید و فقط برای مصارف خاص و آزمایشگاهی نیاز به کالیبره شدن است .
برای کالیبره شما باید یک محلول استاندارد TDS را خریداری کنید
اگر به درستی استفاده شود و بعد از هر استفاده تمیز شود و در جای خودش قرار گیرد نیاز به تمیزکردن خاصی ندارد .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# lمحمد 1397-07-14 19:31
سلام
میشه نحوه کالیبره کردن و بفرمایید؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1397-07-17 20:39
با سلام
یک محلول کالیبره را خریداری کنید . این محلول مقدار TDS مشخصی دارد . سپس دستگاه سختی سنج را درون آن قرار دهید و با یک پیچ گوشتی کوچک از قسمت کالیبره شروع به تنظیم کنید تا عدد نمایشگر با TDS محلول یکی شود .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# رضا ثانی 1397-07-23 06:14
با عرض سلام و احترام
بنده سه سوال از شما دارم که خیلی ممنون میشم اگر پاسخ بدهید
۱) آیا حتما پس از تعویض باطری باید tds کالیبره شود؟
۲) آیا می توان با آب مقطر کالیبره کردن را انجام داد؟
۳) از کجا می شود به اصل بودن محلول ویژه کالیبره اطمینان حاصل کرد؟ با در نظر گرفتن اینکه به دلیل تحریم ها اجناس تقلبی در بازار زیاد است.
با تشکر فراوان
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1397-07-23 18:44
با سلام
1- کلا اگر ذقت عدد دستگاه TDS خیلی برای شما مهم است ، شما باید هرچند وقت یکبار آنرا کالیبره کنید اما اگر دقت معمولی برای شما نیاز است نیاز چندانی به کالیبره کردن نیست . بعد از تعویض باطری هم کالیبره مجدد هیچ الزامی ندارد.
2-شما با هر محلولی میتوانید دستگاه را کالیبره کنید به شرط آنکه عدد TDS آن را دقیق بدانید .
3- این محلول چیز خاصی نیست و معمولا تقلبی در آن نمیشود . در قسمت محلول سایت ، چند محلول برای فروش وجود دارد . همچنین شما هر محلول دیگری حتی هر آبی را که دقیقا عدد TDS آنرا بدانید ، میتوانید به عنوان محلول در نظر بگیرید .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# ابراهیم 1398-01-09 20:14
سلام ..ایا این دستگاه ها تاربخ مصرف داره ..یعنی به مرور زمان دفتشون میاد پایین ...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فنی - صادقی 1398-01-10 07:30
با سلام
خیر تاریخ مصرف ندارند و تا زمانی که خراب نشوند به خوبی به کار خود ادامه میدهند . معمولا خراب هم نمی‌شوند مگر اینکه روی آنها آب ریخته شود
دقتشون به مرور زمان هیچ تغییری نمی کند اما بهتر است برای اطمینان بخصوص برای مصارف خاص و دقیق مجددا کالیبره شوند .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# صادقي 1398-03-14 14:09
با سلام
دفتر فوش شما در شيراز كجاست ؟
و قيمت دستگاه چنده ؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1398-03-14 15:51
با سلام
لطفا با شماره های بالای صفحه تماس بگیرید . کلیه دستگاها و تجهیزات در سایت هستند و قیمت خورده اند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# برهان 1398-05-19 08:58
سلام این دستگاه 55 تومانی اگر باطریش را تعویض کنیم بعد امکان کالیبره شدن نداره اندازه هاش اشتباه نمیشه؟ و اگر میشه داهکار چیه چون میخوام بخرمش گفتم قبلش سوال کنم ممنون
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فنی - صادقی 1398-05-20 04:00
با سلام
خیر اشتباه نمیشود . ممکن است مقدار کمی تغییر کند که چشمگیر نیست . هر چه عدد بالاتر باشد میزان تغییر بیشتر است . عدد 500 را شما با نهایت تغییر 515 می‌بینید . آیا شرکت سازنده به این موارد فکر نمی کند؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# برهان 1398-05-19 09:00
و سوال دوم ببخشید کامنت جدا گداشتم اگر اون اصل را بخریم و بعد تعویض باطری امکان کالیبره نداشته باشیم(بدلیل نبود محلول) ایا شماره ها خیلی تفاوت دار میشه؟ ممنون میشم قبل از خرید هر دو سوال جواب داده شود گرچند چون نمیخوام زیاد هزینه کنم گزینه ارزونتر بنظرم بهتره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فنی - صادقی 1398-05-20 04:41
با سلام
کلا کالیبره کردن زیاد مهم نیست ، در بعضی از سایتها بر روی این موضوع زیادی صحبت شده که در واقع اینطور نیست . شما برای استفاده خانگی هیچگاه نیاز به کالیبره کردن ندارید . سختی سنج هایی که قابل کالیبره شدن نیستند ، یکبار مصرف هستند؟؟؟ بعضی از آنها حتی بسیار گرانقیمت هستند . این دستگاهها هوشمند هستند . کالیبره کردن برای مصارف دقیق آزمایشگاهی و همچنین برای کار کردن در مقیاس های مختلف است .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# جواد 1398-06-16 13:40
سلام آیا بالای دستگاه سختی سنج hm اصل که باتری هست کلمهtds به صورت یک برجستگی نوشته شده؟ امکان داره یک عکس از این قسمت در سایت قرار دهید؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فنی - صادقی 1398-06-16 18:52
با سلام
در نمونه های ما چنین چیزی وجود ندارد . یکی از مهم ترین راه های تشخیص این است که وقتی روشن میشوند ، قبل از نمایش عدد ، عبارت HM نوشته میشود . مدلهای اورجینال قدیمی وقتی باتری را درون آن قرار میدادید ، صدای بوق شنیده میشد .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# افشین 1398-07-13 15:09
سلام چگونه می توان نمونه hm3 رو کالیبره کرد... بعد از تعویض باتری از حالت کالیبره خارج شده.. الان می خواهم کالیبره کنم اون رو چجوری این کار رو انجام بدم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فنی - صادقی 1398-07-13 20:40
با سلام
شما ابتدا TDS مقداری آب را توسط یک سختی سنج که کالیبره است و دقت بالایی دارد ، اندازه گیری کنید . سپس سختی سنج خود را درون همان آب قرار دهید . باید همان عدد نمایش داده شود . اگر عددها متفاوت بودند ، با یک عدد پیچ گوشتی ریز ساعتی ، از سوراخ پشت سختی سنج شروع به تنظیم آن کنید تا به همان عدد برسید .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# افشین 1398-07-14 09:19
بسیار سپاسگزارم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# افشین 1398-07-14 09:42
سلام مجدد.. ببخشید یک سوال دیگه.... اون مدلی که پیچ تنظیم نداره و گفته شده کالیبره شدنش دیجیتال هست رو چجوری کالیبره باید کرد؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فنی - صادقی 1398-07-15 05:43
با سلام
قابل کالیبره شدن نیستن
کالیبره شدن برای استفاده خانگی نیاز نیست و ربطی هم به باطری ندارد . اینو اشتباه بعضی از افراد بیان میکنند .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# احمدي 1398-08-05 21:26
آيا سختي سنج ها براي دستگاه هاي سه مرحله اي بدون ممبران نيز قابليت استفاده دارند؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1398-08-06 11:14
با سلام
این مدل دستگاه های تصفیه آب تاثیر بسیار کمی بر روی TDS آب دارند و حتی میتوان گفت TDS را تغییر نمی دهند . بنابراین استفاده از سختی سنج آنچنان تاثیری ندارد .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# ذبیح الهی 1398-10-03 10:01
با سلام
بنده دستگاه سختی سنجhs. Tds3خریداری کردم
قبل از تصفیه عدد ۱۵۰ وبعد از تصفیه عدد ۱۰
آیا درست میباشد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1398-10-03 19:01
با سلام
عددها منطقی به نظر میرسد . برای اطمینان بیشتر مقداری آب را به یکی از فروشگاه های تصفیه آب ببرید و مقدار عدد نمایش داده شده از دستگاه خود را با دستگاه آنها مقایسه کنید .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# ذبیح الهی 1398-10-03 10:03
نحوه کالیبره کردن دستگاه سختی سنج HS
TDs3 چگونه میباشد متشکرم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1398-10-03 19:03
با سلام
ابتدا باید یک محلول کالیبره را خریداری کنید یا آبی را که مقدار عدد آنرا دقیقا میدانید ، تهیه کنید . دستگاه را روشن کرده و درون آن قرار دهید . با یک پیچ گوشتی ساعتی ، پیچ کالیبره را تغییر دهید تا عدد دستگاه شما با آن محلول برابر شود .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# محمدرضا 1398-11-18 15:28
سلام . یک عدد دستگاه تستر از دیجیکالا خریدم با مارک کوجین و وقتی به دستم رسید فقط دیدم که روی آن یک کلمه کوجین نوشته شده و نه در دفترچه ردی از کوجین هست و نه در بسته بندی . مشکوک شدم و تحقیق کردم تا نمونه اون رو در این سایت دیدم . دقیقا همین مدل سفید رنگ که بدون نام هست و شما هم ؟؟؟ گذاشتید . فکر میکنم خودشون اومدن و یه مارک الکی روی این دستگاه چاپ کردند و دارن میفروشند و البته با 2 برابر قیمت واقعی . نمیدونم والا معنی دزدی و کلاهبرداری چیه .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# TDS 1398-11-20 21:19
سلام. نظرتون راجب tds سنج شیاومی چیه؟ ارزش خرید داره؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1398-11-21 05:35
با سلام
دستگاهی معمولی هست و چیز خاصی ندارد . بیشتر روی زیبایی و فانتزی بودن آن کار شده است . کمپانی HM یک شرکت تخصصی در زمینه ساخت تجهیزات تستر و اندازه گیری مرتبط با آب است به نظر من سختی سنج های HM بهتر هستند ( البته اورجینال )
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# وحید 1398-12-28 22:02
سلام من نیاز به یک دستگاه تی دی اس دارم به نظر شما با صرفه ترین وکاربردترینش اچ ام دیجیتاله یا نه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1398-12-29 10:15
با سلام
اگر برای استفاده خانگی و استفاده معمولی باشد ، همان دستگاه 45 هزار تومانی خوب است و اگر دستگاه اورجینال میخواهید ، بهترین دستگاه HM مدل TDS-3 و EZ که عالی هستند .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# پدرام 1399-01-06 10:35
با سلام. ببخشيد الان در شرايط فعلي ارسال براي داخل شيراز هم داريد؟ ممنون
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1399-01-06 14:44
با سلام
بله
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# حسین 1399-01-06 19:30
یک عدد چاه در زمین کشاورزی داریم جهت تشخیص آب مصرفی کدام دستگاه را پیشنهاد میکنید جهت استفاده برای آشامیدن و دام
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1399-01-07 13:20
با سلام
همه دستگاه ها کار شمارا انجام خواهند داد .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# حامد 1399-01-16 20:07
سلام و خسته نباشید. دستگاه تی دی اس من باطریش تموم شد و بعد از مدتی من باطری جدید تهیه کزدم و جایگزین کردم ولی حالا دیگه دستگاه روشن نمیشه. آیا احتمال داره سوخته باشه؟ قابل تعمیر هست؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1399-01-16 20:45
با سلام
اگر سوخته باشد قابل تعمیر نیست .
مثبت و منفی باطری را اشتباه قرار نداده اید؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# سید محمد عمادی 1399-01-17 22:09
با سلام
یک سختی سنج mic اصلی تایوان قبل ها خریده بودم. امروز که خواستم استفاده کنم هر بار عدد های متفاوتی نشون میده.به نظر شما علت چیست؟
سوال دومم اینه که آیا mic مارک معتبری هست؟
Atago ژاپن بهتره یا mic تایوان?
ممنون میشم اگر پاسخ بدید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1399-01-18 15:01
با سلام
الکترودها را تمیز کنید . باطری را تعویض کنید . ممکن است درست شود
هر ذو برند اگر اورجینال باشند عالی هستند .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# محمد مهدی حسین زاده 1399-01-21 08:55
با سلام و عرض ادب
ببخشید من دستگاه tds دارم بدون کالبیره. سوالم اینه که قبلا سختی آب منطقی نشون میداد و الان که تست میکنم خیلی کم نشون میده مثلا سختی آب شهر ۴۰۰ بود الان ۲۰۰ و سختی آب تصویه ۸۰ بود الان ۸ هست .میشه راهنمایی کنین دستگاه خراب؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1399-01-21 17:06
با سلام
شما ابتدا با یک دستگاه دیگر که سالم است چک کنید و مطمئن شوید . اگر حدس شما درست بود ، دستگاه دچار مشکل شده است .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# محمدرضا 1399-01-21 22:02
سلام، دستگاه سختی سنج HM اورجینال مدلDT3 علاوه بر سختی آب هدایت الکتریکی هم نشون میده؟ چون یه مدل تو یه سایت دیدم عین همین علاوه بر سختی آب و دما هدایت الکتریکی هم نشون میداد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1399-01-22 06:17
با سلام
مدل TDS-3 فقط سختی یا TDS را نشان میدهد . البته همه این سختی سنجها ، در واقع هدایت الکتریکی آب را اندازه میگیرند و سپس آنرا تبدیل به TDS می کنند .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# محمد مهدی حسین زاده 1399-01-22 19:55
با سلام و عرض ادب
دستگاه بدون پیج کالبیره آیا قابلیت کالبیره دارند ؟چکار باید انجام بدهیم .ممنون
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1399-01-23 04:08
با سلام
معمولا دستگاه ها نیاز به کالیبره ندارند و قبل از اینکار مطمئن شوید که حتما نیاز به اینکار است . میتوانید با تغییر فاصله الکترودهای دستگاه ، به نوعی آنرا کالیبره کنید .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# ملک 1399-02-12 06:43
سلام
در توضیحاته سختی سنج آبی دو دکمه نوشته شده با دماسنج ۰ تا ۸۰ درجه و بعد دو سه خط پایینتر نوشته شده این مدل فاقد دماسنج میباشد،این مورد رو لطفا توضیح دهید.با تشکر
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1399-02-12 07:13
با سلام
بله دماسنج ندارد و در بالا منظور این است که قابلیت استفاده برای آبهای با دمای تا 80 درجه دارد و دمای بیشتر به دستگاه آسیب وارد می کند . البته نگارش اشتباه است که باید اصلاح شود و ممنون از اطلاع رسانی شما
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# بنیامین نظری 1399-02-25 06:56
با عرض سلام.
بنده یک مدل سختی سنج tds.3 دارم، پشتش سوراخ کالیبره داره ولی داخل سوراخ پیچی وجود ندارد
مارک hm هم موقع روشن شدن نمایان نمی‌شود
بعد از سولفاته شدن باطری، و تعویض باطری
هیچ عددی برای ppm نشان نمیدهد یا ۳ خط تیره یا سه صفر
ولی برای دما کار می‌کند.
پیشنهاد شما اساتید چیست؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# رضا 1399-05-07 16:57
دستگاه سختی سنج Hmاورجینال را از کدوم سایت تهیه کنیم که مطمئن باشیم ؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# نادر 1399-05-17 17:43
سلام،دکمه temp رو نگه داشتم در یه حالت ثابت موند،چه کار کنم؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1399-05-18 16:18
با سلام
باطری را بیرون بیاورید و مجددا قرار دهید . احتمالا مشکل برطرف شود .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# موسوی راد 1399-06-10 20:54
سلام
فرض کنید دستگاه سنجش سختی اب، سختی اب مقطر رو مثلا ۵۲نشان بدهد
ایا میتوان بدون کالیبراسیون عدد نشان داده شده برای ابهای دیگر را با عدد ۵۲ جمع کرد و نتیجه گرفت تقریبا عدد درست سختی اب را بدست اورده ایم؟
مثلا اگر سختی واقعی آبی ۱۰۰ باشد،دستگاه عدد ۱۵۲ را نشان خواهد داد؟
با تشکر
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1399-06-11 05:02
با سلام
خیر اینگونه نیست و میزان خطا با بالا رفتن TDS بیشتر میشود و حتما باید دستگاه را کالیبره کنید .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# masoud maleki 1399-09-10 09:42
سلام..خسته نباشید..من بابت تانک میگوهای من و سختی مورد نیازشون که ۱۵۰ تا ۲۰۰ باید بشه یک دستگاه میخوام ارزون و کارآمد که اذیت نکنه..چی پیشنهاد میکنید؟؟؟؟لطفا کمک بفرمایید!!ممنون
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1399-09-10 10:20
با سلام
دستگاه تصفیه آب میخواهید؟
چند لیتر آب در روز؟
سختی آب ورودی چند است؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# محمدعلی محمدی نیا 1399-09-14 15:53
با سلام.آیا به نقاط دیگر کشور هم ارسال دارید یا فقط برای استان فارس می باشد و اینکه هزینه ارسال چقدر می باشد؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1399-09-14 16:20
با سلام
ارسال به همه نقاط کشور توسط پست پیشتاز
پرداخت در محل و پرداخت آنلاین
هزینه ارسال برای همه جا رایگان
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# ملک 1399-11-14 23:54
سلام
دستگاههای سختی سنجی که پیچ کالیبره ندارند ممکن است دارای کالیبره دیجیتال باشند بسیاری از این موضوع آگاهی ندارند برای آگاهی از این موضوع بهتر است پس از روشن کردنه دستگاه دکمه وسط را به مدت ۵ ثانیه نگهداشته و در صورت داشتنه چنین قابلیتی شروع به چشمک زدن میکند که در صورته داشتنه محلول کالیبره میتوان آنرا با دکمه های پائین یا بالا با کم یا زیاد کردنه آن به عدد مورد نظر رسید و دستگاه را کالیبره کرد و پس از آن با گرفتنه دکمه وسط به مدت ۵ ثانیه کالیبره را تکمیل کرده و دستگاه آماده کار کردن است.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1399-11-16 19:40
با سلام
معمولا دستگاههای ارزان قیمت این قابلیت را ندارند . در کل قبل از استفاده باید دقیقا دفترچه راهنما را مطالعه کرد و همچنین در صورتی که قابلیت کالیبره دارد ، باید از چه نوع محلولی استفاده کرد؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# ملک 1399-11-20 21:17
با سلام
حتی بعضی از دستگاههای طرح hm که ۵۵ تومن بودن و الان ۱۰۰ تا ۱۲۰ تومن هستن دارای چنین قابلیتی هستند،به احتمال خیلی زیاد یک کدوم از سختی سنجهای سایت خودتون که طرح hm هستند اینگونه باشد نظر خودم روی آخرین سختی سنج سایت طرح غیر اصل ساخت چین که hm هم رویش نوشته شده چنین قابلیتی را دارد چون خودم مدل مشابه آنرا داشتم و اینگونه بود اگر هر دو را تست کنید خوب است.برای کالیبره کردنشان هم با هر محلول کالیبره ای میتوان اینکار را کرد مسلما محلولهایی که سه رقمی هستند بهتر هست و برای کارهای آکواریومی و تصفیه خانگی بهترین محلول ۳۴۲ ppm هست چرا که در محدوده آبهای مورد نظر هست ولی بطور کلی از هر محلول مرجعی میتوان استفاده کرد.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1399-11-22 14:03
با سلام
خیر آن مدل HM غیر اصل ارزان قیمت دارای قابلیت کالیبره نیست . برای کالیبره میتوان از هر مایعی که TDS دقیق آنرا بدانید ، استفاده کنید اما برای جاهایی که صحت عملکرد دستگاه مهم است مثل آزمایشگاه ، باید محلولی را به بازرس نشان دهید که شماره ثبت داشته باشد و محلول های ما شماره ثبت دارند . بهتر است محلول در بازه ای باشد که نزدیکی به آب مورد نظر داشته باشد .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# مشتری 1399-11-30 05:00
با سلام
دوستان سختی سنج از سایت دیجیکالا خریدم نمونه اورجینال و قیمت ۹۰ هزار تومان . اما بعد از مدتی خراب شد و در صفحه فقط خط میاد و پیگیری هم کردم گفتند قابل تعمیر نیست . بار دوم از اینجا اقدام به خرید کردم . نمونه اورجینال خریدم اما من قبلش تماس گرفتم و گفتم که اینها زود خراب میشوند و شما گارانتی دهید که آقای صبوری گفتند نمونه قبلی اورجینال نبوده و این فرق دارد . به هر حال خریداری کردم اما حقیقتش رضایت قلبی نداشتم . وقتی به دستم رسید ، دیدم درست می گفتند ایشان و حتی از ظاهر هم کاملا مشخص است . هم در زمان روشن شدن اچ ام در صفحه ظاهر میشه و هم قابلیت کالیبره داره و هم کیفیت ساختش بالاتر است . از همه مهمتر چندین بار هم تماس گرفتم و همیشه آقای صبوری پاسخگو بودند و از ایشان کمال تشکر را دارم و امیدوارم این مطلب بدرد شما بخورد .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# ملک 1399-12-04 23:27
با سلام
دستگاه hm ez دارای جبران کننده اتوماتیک دما atc هست؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1399-12-05 04:36
با سلام
چون دماسنج ندارد ، این توانایی را نیز ندارد .
البته خیلی روی آن حساب نکنید و در دستگاهای هم که وجود دارد ، خطا همچنان وجود دارد و بهتر است صبر کنید تا آب با محیط هم دما شود .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# وحید 1399-12-26 09:37
سلام. تفاوت سختی سنج اورجینال HM EZ و سختی سنج HM - اورجینال ( مدل 220 تومنی و 290 تومنی ) چی هست ؟ و کدوم برای استفاده ی خونگی خوبه ؟ میخوام اعداد رو درست نشون بده و طول عمر دستگاه کم نباشه .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1399-12-26 17:24
با سلام
هر دو اورجینال هستند و عالی و به نظر من از بهترین نمونه های سختی سنج خانگی در بازار ایران به شمار می روند . در کیفیت و دقت و دوام تفاوت چندانی ندارند و اگر بدرستی استفاده شوند ، چندین سال به راحتی کار خواهند کرد . مدل TDS-3 دارای دماسنج نیز هست اما مدل EZ دماسنج ندارد ولی طرح زیباتر و خاص تری دارد .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# محمدرضا 1400-02-04 18:41
با سلام و احترام برای اینکه دقت اندازه گیری بره بالا، تست phسنج و سختی سنج را داخل درب دستگاه باشه یا لیوان؟؟؟ و اینکه دمای محلول کالیبر حتما باید 25باشه و بعد کالیبر کنیم؟؟؟ چون الان دمای محلول من 26.9هستش و این آیا تاثیری در دقت اندازه گیری من میزاره چون هم دما با محلول کالیبر نیست؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1400-02-05 04:34
با سلام
بهتر است از درب دستگاه استفاده کنید که مخصوص اینکار ساخته شده است .
بهتر است هم دما باشد اما اختلاف ۲ درجه تاثیر چندانی ندارد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# احمد رضا 1400-02-08 08:26
با سلام و احترام ممنون از سایت خوبتون یه سوال داشتم دستگاه سختی سنج طرح دو دکمه اصل هستش؟؟؟ چون عین همین مدل را تو دی جی کالا زده 680تومن میخواستم ببینم طرح فیک و اصل داره؟ ایا موقع روشن شدن دستگاه Hm روی صفحه دستگاه نمایش داده میشه؟؟؟؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1400-02-08 11:56
با سلام
هیچکدام اورجینال نیست و آن سختی سنج هم ، دقیقا همین است که با قیمت نجومی به فروش می‌رسد .
به فرض آنکه که اصل هم باشد ، آیا این قیمت ارزش خرید دارد ؟ مگر چه ویژگی دارد که از نمونه TDS-3 و EZ که واقعا اصل هستند ، گرانتر است ؟
برای تشخیص اصل بودن ، وارد سایت HM شوید و ببینید چنین متریال آنجا وجود دارد یا نه؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# فریبرز 1400-02-16 04:59
سلام و خسته نباشید
برای اندازه گیری سختی آب مصرفی تاسیسات یک مجموعه مسکونی کدام مدل مناسب تر است تقریبا هفته ای یک یا دوبار نیاز هست سختی آب اندازه گیری بشه در حال حاضر این کاربا استفاده از محلول انجام میشه.
با تشکر
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1400-02-16 12:30
با سلام
مدل اورجینال با قیمت ۲۲۰ مناسب است .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# ابراهیم 1400-03-10 05:27
سلام - خسته نباشید
بعد از استفاده از سختی سنج نیاز به خشک کردن داره ؟ اگر نیاز است با چه دستمالی ؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1400-03-11 05:39
با سلام
خیر ، نیازی نیست .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# مجتبی 1400-03-13 04:55
محل و نحوه تعویض باتری ها در این سختی سنج به چه صورت است ؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1400-03-13 09:43
با سلام
در هر دستگاهی متفاوت است . معمولا در دفترچه راهنما نوشته شده است .
اکثرا از قسمت بالا می باشد .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# مجتبی 1400-03-13 18:56
محل و نحوه تعویض باتری سختی سنج مدل hm اورجینال؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1400-03-15 13:55
با سلام
درب بالایی را باز کنید . باطری ساعتی درون آن قرار دارد . دو عدد باطری را تعویض کنید و درب را ببندید
کار بسیار ساده و راحتی می باشد .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# حمید 1400-03-21 13:51
سلام دستگاه ۱۶۰ تومنی دستگاه خوبی هس میشه روش حساب کرد
ایا دستگاه ۲۲۰ تومنی اصلیه؟
ممنونم میشم جواب بدین
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1400-03-21 14:12
با سلام
دستگاه 160 هزار تومانی مناسب است اما دستگاه اورجینال 220 هزار تومانی بسیار بهتر است و با توجه به اختلاف قیمت کم آنها ، به نظرم انتخاب مناسب تری خواهد بود . این دستگاه کاملا اورجینال است و کیفیت بسیار بالایی دارد .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# علی 1400-03-26 20:43
با سلام دستگاهezdo جهت سختی سنج آب واسه خونگی خوبه یا خیر این جنس اصلی می‌باشد یا بازاری ممنون میشم جواب بدین
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1400-03-27 14:36
با سلام
بله کیفیت دستگاه EZDO خوب و مناسب است . این دستگاه نمونه تقلبی در بازار ندارد .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# علی 1400-03-30 07:49
چه جوری میتونم سفارش بدم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1400-03-30 08:45
با سلام
یکی از دو گزینه پرداخت در محل یا پرداخت آنلاین را انتخاب کنید و مراحل بعدی را انجام دهید .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# سیروس 1400-04-14 04:50
سلام و عرض ادب، کالیبره کردن سختی سنج به چه صورته؟ روغن رو باید کجا بریزیم؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1400-04-14 17:02
با سلام
فیلم آموزش کالیبره کردن سختی سنج در سایت قرار دارد که میتوانید مشاهده کنید .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# سیروس 1400-04-14 04:57
همه دستگاه های سختی سنج یک عدد پیچ ریز برای اینکار دارند؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1400-04-14 17:03
با سلام
فقط سختی سنج هایی که قابلیت آنرا داشته باشند .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# سیروس 1400-04-14 17:56
دکمهhold روی دستگاه به چه منظوری است؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1400-04-14 20:17
با سلام
قفل شدن عدد یا ثابت ماندن عدد برای مثلا نشان دادن به افراد دیگر
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# رسول 1400-05-10 09:25
سلام
وقت بخیر
آیا قیمت ها و موجودی به روز هستند؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1400-05-10 20:19
با سلام
بله تمام قیمتهای سایت بروز هستند و میتوانید ثبت سفارش کنید .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# هوشمند حسین زاده 1400-05-23 10:10
سلام استاد عزیز
در ابتدا تشکر می کنم بخاطر صبر و حوصله فراوانی که در آموزش
به ما و پاسخ به سوالات ما به خرج می دهید و در ادامه از شما
سوالی داشتم :
می خواستم بپرسم در تی دی اس سنج های دیجیتال HM, زمانیکه
ما باطری های دستگاه را تعویض می کنیم، کالیبراسیون دستگاه
بهم می ریزد و ما اگر در اینحالت بخواهیم سختی آب را اندازه گیری
کنیم،. عدد رویت شده اشتباه است؟
و آیا حتما نیاز به کالیبراسیون مجدد دارد؟ و اگر دارد چگونه؟
لطف کنید بنده را راهنمایی کنید
و مانند همیشه سپاسگزار کلیه زحمات شما هستیم که برطبق
حدیث نبوی : زکات علم، یاددادن آن علم به دیگران است
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش -صبوری 1400-05-23 10:59
با سلام
ممنونم از لطف شما
دستگاه سختی سنج هیچ وابستگی به باطری ندارد و با ضعیف شدن یا تعویض باطری ، نیاز به کالیبره پیدا نمی کند . دستگاهها هوشمند هستند . در دستگاههای سختی سنج برای مصارف خانگی ، هیچ نیازی به کالیبره شدن نیست . کالیبره کردن برای مصارف خاص و اهداف خاصی انجام میشود که معمولا در آزمایشگاه ها و فعالیتهای تحقیقاتی مورد نیاز است .
آموزش کالیبره کردن و نکات مرتبط با آن ، در مطلب دیگری آورده شده است .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# امیر 1400-05-28 08:27
سلام وقت بخیر خسته نباشید
ببخشید این سختی سنج hm اورجینال دقیقا مثل عکس ارسال میشه؟
رنگش سفید هست یا کرمی؟
ممنون از پاسخگوییتون
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1400-05-29 07:46
با سلام
بله دقیقا مشابه با تصویر است و رنگ کرمی دارد . تمام دستگاه های سختی سنج دقیقا مطابق با تصاویر و توضیحات است و چنانچه خلاف این موضوع باشد ، میتوانید عودت دهید .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# امیر 1400-05-28 08:52
سلام وقت بخیر خسته نباشید
ببخشید مدل اولی سختی سنج HM - اورجینال رنگ بدنه چه رنگی هست و چه رنگی ارسال میشه؟
ممنون از پاسخگویی شما
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1400-05-29 07:51
با سلام
نمونه اورجینال فقط رنگ کرمی دارد که در تصاویر مشخص است .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# موسوی 1400-06-08 05:26
سلام، دستگاه سختی سنج آب تحت تاثیر گل ولای آب هم قرار می‌گیرد؟ منظور اینه که آب شهری تصفیه نشده هر چه آلوده تر باشد سختی سنج عدد بالاتری نشان می‌دهد یا خیر؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش -صبوری 1400-06-09 09:01
با سلام
هر چیزی که در آب حل شود ، بر روی سختی تاثیر می گذارد . مثلا مقداری نمک در آب بریزید و می‌بینید که TDS بالا میرود . کلا هر چه آب خالص تر باشد ، عدد آن پایین تر است .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# هوشمند حسین زاده 1400-06-14 08:54
سلام استاد عزیز
در دستگاه های سختی سنج HM, زمانیکه دکمه روشن شدن
را بزنیم و نام HM، ابتدا بالا بیاید، حتما و قطعا مطمئن باشیم
که دستگاه اصل است؟
چون استاد اولین نمونه توی پیج که اصل هستش با نمونه
هفتمی که نوشته شده غیراصل 3، خیلی شبیه هم هستند و
اصلا نمیشه تفاوتی برایشان قائل شد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش -صبوری 1400-06-16 04:53
با سلام
بله تفاوت ظاهری همان نمایش حرف HM است . میتوان با بازکردن و چک کردن قطعات داخلی و برد نیز ، متوجه شد .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# هوشمند حسین زاده 1400-07-01 11:22
سلام استاد عزیز
می خواستم بدونم آیا در نمونه های تی دی اس سنج HM
اورجینال نشانه های دیگری غیر از نمایش عبارت HM در
هنگام روشن شدن دستگاه وجود دارد؟
چون استاد دستگاه من کلیه نشانه های اورجینال را که شما
فرموده بودید دارد، مانند نمایش عبارت HM در زمان روشن
شدن دستگاه، کاتالوگ موجود در کیف و اتفاقا مشخصاتی که
در کاتالوگ و دفترچه راهنما برای دستگاه ذکر شده دقیقا همان
مشخصاتی است که شما برای نمونه اورجینال ذکر کردید
مانند درجه دقت +/-2%، کالیبره اجاستیبل یعنی کالیبره
تنظیم پذیر، تی دی اس رنج تا 9990 و غیره
ولی استاد یکی از دوستانی که در این زمینه اطلاع داشت
میگفت نمونه اورجینال روی قسمت نمایشگر و دکمه ها
روکش اش از جنس شیشه هست و این نمونه ای که بنده
دارم روکش اش از جنس حالت تلقی هستش و کمی حالت
انعطاف پذیر داره و می‌گفت نمونه مال بنده، های کپی
باکیفیت هستش ولی اورجینال نیست
استاد آیا این مطلب درست است؟ یعنی حتی بالا آمدن عبارت
HM هم نمی تواند دلیل بر اورجینال بودن دستگاه باشد؟
استاد عزیز، لطف کنید بنده رو راهنمایی کنید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش -صبوری 1400-07-02 13:38
با سلام
خیر نمونه اصلی ، دکمه ها بصورت تلق مانند است و شیشه ای نیست . حتی دستگاه HM EZ که ظاهرش متفاوت است و نمونه تقلبی ندارد ، دکمه هایش به صورت تلق مانند است در صورتی که اطمینان کامل از اورجینال بودن آن داریم . همین که روی صفحه عبارت HM ظاهر شود ، نمونه اصلی است . مشخصاتش دیگری هم دارد که بسیار ریز هستند و نمیتوان با نوشته آنها را بیان کرد و حتی برای برخی از نشانه های اصلی باید حتما برد دستگاه باز شود . ما تمام اینکارها را انجام داده ایم و با اطمینان میگویم که در تمام دستگاههایی که در بازار ایران وجود دارد ، نمایش HM در صفحه نشانه اصلی بودن است و کپی نیست .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# هوشمند حسین زاده 1400-07-02 14:05
ممنون استاد عزیز
ما همیشه سپاسگزار زحمات شما هستیم.
آموزش ها و تعلیمات صمیمانه شما، باعث شد که به این رشته
علاقمند بشوم و اکنون در حال گذراندن دوره های آموزشی
هستم، ممنون استاد عزیز، امیدوارم که روزی بتوانم زحمات
شما را جبران کنم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش -صبوری 1400-07-03 07:36
با سلام
خواهش میکنم
انشالله توانسته باشیم کمکی کرده باشیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# علی 1400-08-02 15:39
درود.اگر ممکنه نظرتون در مورد سختی سنج شیائومی بفرمایید چون مردد هستم بین خرید HMاصلی و شیائومی.سپاس.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش -صبوری 1400-08-02 19:27
با سلام
قابل مقایسه نیستند ، HM TDS-3 کیفیت بسیار بالاتری دارد .
Hm یک شرکت تخصصی سازنده تجهیزات و سنسورهای آنالیز اب است .
سختی سنج HM قابلیت کالیبره دارد
دقت بسیار بالایی دارد
دماسنج بسیار دقیق دارد
سالیان زیادی در سطح گسترده مورد استفاده قرار گرفته است و امتحان خود را پس داده است .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# علی 1400-08-03 10:58
سپاس جناب صبوری گرامی از توضیحاتی که فرمودید.امروز HMمدل TDS3 اورجینال سفارش دادم از سایت شما امیدوارم اشتباه ارسال نفرمایید و اصلی ارسال بشه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش -صبوری 1400-08-03 12:16
با سلام
چشم ، خیالتان راحت باشد .
اگر هر گونه مشکلی وجود داشت ، پاسخگو هستیم .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# مهدی دارابی 1400-08-14 17:42
باسلام و خسته نباشید
بنده مدل اولی که همان اورجینال می باشد را به قیمت ۲۴۰ تومان و پرداخت در محل خریداری نمودم و بعد حدود یک هفته به دستم رسید و درست همون مشخصات و داره و محلول هم همراش برام ارسال شد و بعد تست حدودا همان عدد روی محصول و نشون داد و سختی آب بنده را هم که از دستگاه تصفیه استفاده می کنم بیست نشون داد و مطمین شدم که دستگاه خوبیه چون ی محلول و بعد چند تست عدد یکسانی نشون داد . خواستم از تمامی دوستانی که در این سایت عالی فعالیت می کنند تشکر و قدردانی کنم که باعث شدن محصول اورجینال خریداری کنم با قیمت مناسبتر از سایتهای معروف و جدیدا بی مسیولیت ...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# وحید 1400-09-14 12:15
سلام. ببخشید میشه از ابتدا کلا کالیبره کردن را توضیح بدید؟ اصلا کالیبره کردن دستگاه یعنی چی؟ چطوری باید این کار را کرد؟
ممنون میشم راهنمایی کنید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش -صبوری 1400-09-15 04:50
با سلام
یک مطلب با عنوان آموزش کالیبره کردن در سایت وجود دارد که همه چیز در آن به طور کامل توضیح داده شده است و بهتر است آنرا مطالعه کنید .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# آرش 1400-09-19 09:38
سلام. برای مصرف خانگی کدوم دستگاه tdsسنج رو پیشنهاد میزید؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1400-09-19 10:53
با سلام
اگر یک وسیله عمری میخواهید ، نمونه اورجینال TDS-3 و اگر قصد ندارید زیاد هزینه کنید ، بقیه موارد با قیمت پایین تر نیز مناسب هستند .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# هوشمند حسین زاده 1400-09-22 14:36
سلام خدمت شما
استاد من سختی سنج غیراصل HM مدل E1 را از سایت
سفارش دادم، جایی خوانده بودم که قابلیت کالیبره دارد و
با فشار دادن دکمه شیفت به مدت 5 ثانیه وارد مرحله کالیبره
می شود.
ضمنا استاد این واقعا همان سختی سنج است که بعضا در
برخی سایت های فروش اینترنتی معروف و بنام که حالا
قصد ندارم نام آنرا بیاورم به مبلغ 680 هزار تومن و در جای
دیگری به مبلغ 740 هزار تومن به فروش می رسد
اصلا باورم نمی‌شود، یکی از شگردهایشان را شما قبلا گفته
بودید که ابتدا طوماری از قابلیت های محصول را ذکر
می کنند که خیلی از آنها بدیهی هستند و سپس اعلام
می کنند که مثلا تنها 1 عدد یا 2 عدد در انبار باقی مانده
است که قضاوت ذهنی مشتری را مختل کرده و سپس
مشتری را مجبور به خرید کنند
واقعا خوشحالم که با این سایت آشنا شدم و همواره از شما
بابت صداقت و اطلاع رسانی هایی که در این زمینه دارید
سپاسگزاریم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1400-09-23 14:34
با سلام
از وجود این قابلیت اطلاعی ندارم و آنرا تست میکنم و اطلاع میدهم خدمتتان
والا در مورد قیمت سایت های دیگر نیز اطلاعی ندارم و نمیتوانم قضاوت کنم اما واقعا برخی از فروشگاهها با روش های مختلفی اجناس را به چند برابر قیمت می فروشند .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# علی 1401-02-10 07:03
باسلام
دکمه temp نشانه چیست یا چه آنالیزی را روی دستگاه tds3بیان وی کند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1401-02-11 04:24
با سلام
temp به معنی دما است .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# علی 1401-04-08 09:02
سلام من میخواهم سختی سنج HM اورجینال را بخرم همون که 330 تومنه..مورد اول سایت...ولی محل خرید ، گزینه خرید ، گزینه انتخاب وجود نداره؟ چه باید بکنم.سپاس
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1401-04-09 07:04
با سلام
پایین صفحه گزینه پرداخت در محل را بزنید و فرم را تکمیل کنید تا ارسال انجام شود .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# حائری 1401-05-02 12:49
از اینکه در این سایت سخاوتمندانه اطلاعات کامل،مفید و قابل فهم برای عموم میگذارید قلبا سپاسگزارم چنین سایتی واقعا منحصر به فرد است.برکت قرین کسب و کارتان باشد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# آرش 1401-05-07 08:40
با سلام
مدل HM EZ با قیمت 400 تومان، توانایی اندازه گیری دما را دارد؟
ممنون
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1401-05-07 14:28
با سلام
خیر ، این مدل فاقد دماسنج است .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کامبیز 1401-08-13 07:05
سلام. وقتی اب را از شیر تصفیه میریزم و تست میکنم سختی ۶۵ را نشان میدهد.ولی وقتی همان لیوان را در جایی میگذارم تا ۱ تا ۲ ساعت بماند عدد ۸۰ را نشان میدهد. چرا؟ بعد از دو ساعت ۸۰ دیگر تغییری نمیکند . آیا برای اندازه گیری دقیق باید دمای آب را نیز درنظر بگیریم؟؛ایا وقتی اب را کنار می‌گذارم اکسیژن آن کم میشود به این عدد مربوط میشه؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1401-08-14 05:34
با سلام
دما اهمیت بسیار بالایی دارد و در نمایش عدد نهایی نقش زیادی دارد . احتمالا بیشتر مربوط به دماست و البته عوامل دیگری نیز نقش دارد .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# امیر 1401-10-20 21:05
سلام این دستگاه سختی آب روی ۱۲۰۰ هم نشون میدن یا خیر
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1401-10-22 20:36
با سلام
بله ، تا 9990 را نشان میدهند .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# ملک 1401-11-03 18:40
سلام و خسته نباشید
مدل e1 دارای کالیبره دیجیتال میباشد چون خودم از آن داشته ام فقط برای کالیبره کردن باید دکمه وسطی را 5 ثانیه بگیرید تا اعداد شروع به چشمک زدن کنند سپس آنرا در محلول گذاشته و با دکمه بالا و پایین به عدد مورد نظر رسیده سپس دکمه وسط را 5 ثانیه دیگر گرفته تا از چشمک زدن خارج و کالیبره صورت گیرد این مدل یک نوع دیگر کالیبره نیز دارد که وارد ایران نشده بود آنهم باید برچسب روی اعداد کنده میشد و زیر آن پیچ برای تنظیم کالیبره داشت ولی متاسفانه بروسب روی دستگاه شل و خراب میشد.تعدادی از سختی سنجهای دیگر ککه طرح hm هستند نیز این قابلیت را دارند تنها باید با گرفتنه دکمه وسط به مدت 5 ثانیه امتحان کنید که چشمک میزند یا نه.امیدوارم به کار عزیزان آمده باشد.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# پیام 1401-11-07 02:38
سلام وقت بخیر در جواب ها دیدم گفتید که باید تمیز کنیم دستگاهو. چه طور باید تمیز کرد؟ من بعد از هر بار استفاده با دستمال خشک میکنم فقط! و اینکه من دستگاهو گرفتم ازتون مدل hm اورجینال عدد ها اوکی هست تقریبا می خواستم بدونم باید کالیبره کرد همون اول کاری یا کارخانه ای هست؟ چون مایه نگرفتم ازتون , و سوال اخز اینکه مایع استفاده شده را میشه دوباره بعدا استفاده کرد؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1401-11-07 15:24
با سلام
بله با دستمال یا آب تصفیه شده تمیز کنید .
کالیبره کارخانه است و نیازی نیست اما در صورتی که نیاز باشد ، میتوانید اقدام کنید .
بله مایع کالیبره را اگر با آب دیگری قاطی نشود و کثیف نشود ، میتوانید دوباره به ظرف بازگردانید . البته مقدار محلول ارسال شده زیاد است و حدودا برای 20 بار تست کردن کافی است .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# حامد 1402-09-17 09:40
سلام ، عمیر مفید سختی سنج HM - اورجینال تا چند سال است ؟
منظورم دقت دستگاه هست ؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فنی -صادقی 1402-09-17 15:32
سلام
تا زمانی که ضربه نخورد و در آب غوطه ور نشود ، خراب نمیشود و دقتش هم خراب نخواهد شد .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# عباس 1402-12-21 06:13
سلام آقای صبوری ۱۱ روزشد هنوز سختی سنج به دستم نرسیده.یکی دیگر سفارش بدم .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1402-12-22 21:01
با سلام
لطفا تماس بگیرید تا پیگیری شود .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# ابو کرار 1403-01-11 16:30
سلام
سختی سنج اورجینال مدل HM EZ دارم وقتی اب دستگاه تصفیه را میگیرم 70 نشان میده
وقتی اب لوله شهر میگرم 140 ×10 را نشان میده البته رقم ضربدر10کوچیک نشان میده
یعنی اب لوله شهر ما چنده 1400 هست یا نه من از اهواز هستم خواهشن جواب بده ممنون
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1403-01-13 09:15
با سلام
بله 1400 هست .
x10 در تمام سختی سنج ها وجود دارد و وقتی نشان داده شوند ، اعداد نمایش داده شده را باید ده برابر کنید .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# اسمال 1403-01-20 04:36
سلام آقای مهندس صبوری.چرا قیمت سختی سنج اورجینال EZ از ۵۸۰ هزار تومان شده ۸۸۰ هزارتومان وقیمت TDS-3 اورجینال ثابت است.ممنون .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فنی - صادقی 1403-01-21 05:12
با سلام
شرکت واردکننده نرخ جدید اعلام کرده . برای TDS-3 هنوز نرخی اعلام نکرده است و فعلا همان قیمت قبلی است .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مشتریان

ضمن تشکر و ارج نهادن به نظر مثبت مشتریان که خدمات این گروه را انتخاب کرده اند تعدادی از مشتریان که خدمات مارا انتخاب کرده اند به عموم معرفی میگردد.

معرفی برخی مشتریان