فروش دستگاههای تصفیه آبrepair عیب یابی و تعمیرات دستگاه تصفیه اب خانگیدرخواست عضویت در سیستم و بهرمندی از هدایا و تخفیفاتپرداخت آنلاین خرید و اقساطدرخواست استخدام و همکاری با شرکتجستجو در سایت و فروشگاهتماس با ما

بنر تبلیغاتی تصفیه آب شیراز خانگی

فروش دستگاههای تصفیه آبعیب یابی و تعمیرات دستگاه تصفیه آب خانگیدرخواست عضویت در سیستم و بهرمندی از هدایا و تخفیفاتپرداخت آنلاین خرید و اقساطدرخواست استخدام و همکاری با شرکتجستجو در سایت و فروشگاهتماس با ما

بنر تبلیغاتی تصفیه آب شیراز خانگی

جهت خرید و مشاهده محصولات ، یکی از دسته بندی های زیر را انتخاب کنید

انواع دستگاه تصفیه آبانواع ابسردکنانواع فیلتر تصفیه آبانواع فیلتر یخچالانواع فیلتر لباسشویی و پکیجدستگاه تصفیه متفرقهپیش تصفیه و تصفیه ساختمانیتجهیزات و لوازم یدکیانواع جالیوانیفیلتر دوش حمام

چنانچه محصول مورد نظر خود را پیدا نمیکنید آنرا جستجو نمایید . ورود به بخش جستجو

جهت خرید و مشاهده محصولات ، یکی از دسته بندی های زیر را انتخاب کنید

انواع دستگاه تصفیه آبفروش انواع آبسردکن و تجهیزات وابسطهانواع فیلتر تصفیه آبانواع فیلتر یخچالانواع فیلتر لباسشویی و پکیجدستگاه تصفیه متفرقهپیش تصفیه و تصفیه ساختمانیتجهیزات و لوازم یدکیانواع جالیوانیفیلتر دوش حمام

چنانچه محصول مورد نظر خود را پیدا نمیکنید آنرا جستجو نمایید . ورود به بخش جستجو

جستجوی محصولات

زمان تعویض فیلتر ها

یکی از مهمترین مسایل در سلامتی آب و عمر دستگاه ، تعویض به موقع فیلتر های دستگاه هست که باید در زمانهای تعیین شده و توسط افراد مجاز انجام گردد .

 زمان تعویض فیلترها

پاسخ به سوالات شما

بسیاری از همشهریان عزیز، سوالاتی در ذهن خود دارند که میتوانند در این قسمت مطرح نمایند و کارشناسان ما به زودی به آن پاسخ خواهند داد .

سوالات متداول

درباره ما و خدمات این گروه

ضمن تشکر از حسن انتخاب شما از شما دعوت میشود با مطالعه این بخش ، درباره گروه تخصصی تصفیه آب شیراز و خدمات این گروه اطلاعات بیشتری کسب نمایید .

درباره ما

هوزینگ جامبو 20 اینچ TankPAC

کیفیت بالا

هوزینگ 20 اینچ جامبو TankPAC - تایوان

قیمت : موجود نیست

ساخت کمپانی تانک پک تایوان TankPAC

کیفیت بالا

 

 

بررسی اجمالی

هوزینگهای 20 اینچ با سایز بزرگ ( قطر زیاد ) جامبو نامیده میشوند . این هوزینگها دارای کاربردهای بسیار زیادی هستند و در کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار میگیرند . یکی از مهمترین استفاده از آنها در ورودی ساختمانهای مسکونی است که سبب افزایش کیفیت آب ساختمان و محافظت نسبی از شیرآلات و تجهیزات مرتبط با آب در منزل میشود . هر هوزینگ جامبو میتواند تا 4 واحد مسکونی را تحت پوشش قرار دهد . همچنین ازهوزینگهای جامبو در کارخانجات و مصارف تجاری و صنعتی استفاده گسترده میشود . این محصول کاملا وارداتی و از کمپانی تانک پک TankPAC تایوان است . در مقابل با فشار بسیار مقاوم است و تا فشار 7bar ( معادل با 100psi ) و حتی بیشتر هیچ مشکلی نخواهد داشت . دمای کاری هوزینگ جامبو تانک پک در محدوده 4 الی 40 درجه سانتی گراد است . این هوزینگها قابلیت نصب انواع فیلترهای 20 اینچ را دارند و هر نوع فیلتری مثل فیلترهای الیافی و فیلتر کربن یا فیلترهای نخی و ... برای آنها قابل نصب است . معمولا برای ساختمانهای مسکونی از فیلترهای الیافی با دقت 5 میکرون استفاده میشود . این فیلتر گل و لای درون آب که معمولا با چشم قابل مشاهده نیستند را حذف کرده و شن و سنگریزها را کاملا حذف میکنند و کیفیت آب بخصوص در مناطقی که کیفیت آب پایین است بهتر میشود. همچنین در صورت علاقه مندی متوانید 2 عدد از این نوع هوزینگهای جامبو را قرار دهید و در هر کدام آنها از فیلترهای متفاوت استفاده کنید . این هوزینگها و فیلترهایشان ، افت فشار ایجاد نمیکنند مگر در حالتی که فیلتر کاملا کثیف شده باشند و اشباع شده باشد . برای استفاده خانگی عمر فیلترها معمولا بین 3 الی 6 ماه میباشد البته کیفیت آب و میزان استفاده بسیار مهم است . استفاده از این نوع هوزینگهای جامبو و فیلترهایشان بخصوص برای مناطقی که کیفیت آب پایین است و گل و لای زیادی دارد الزامی است . مثلا برای شهر اهواز یا آبادان و همچنین عمر فیلترهای دستگاه های تصفیه آب خانگی را بسیار بیشتر خواهد کرد . برای نصب در فضای بیرون و در نور مستقیم مشکلی ندارد اما در جایی که احتمال یخ زدگی وجود دارد استفاده نشود زیرا یخزدگی سبب شکستن و ترکیدن هوزینگ میشود . در کل ، در میان هوزینگ های جامبو موجود در بازار ایران ، این هوزینگ یکی از بهترین ها و معتبرترینهاست و با خیالی آسوده میتوانید از آن استفاده کنید . محل نصب هوزینگهای جامبو ، ورودی ساختمان و بعد از کنتور میباشد و دقت کنید که بهتر است قبل از پمپ نصب شوند . بعد از نصب و بعد از تعویض فیلتر دقت کنید که با استفاده از پیچ هواگیری روی هوزینگ ، هوای محبوس شده را خارج نمایید . به همراه هوزینگ جامبو تانک پک ، آچار و براکت برای نصب در دیوار و پیچ های مخصوص وجود دارد اما فیلتر درون بسته بندی قرار ندارد که با توجه به نیاز خود ، باید یک نوع فیلتر را انتخاب نمایید . بر روی هوزینگ نیز ، عبارت MADE IN TAIWAN و TANKPAC به صورت حک شده وجود دارد .

 

 

مشخصات

شرکت سازنده :  TankPAC - تایوان


مدل : جامبو Jumbo 20


استانداردها : مشاهده نشد .


سایز ورودی و خروجی : 1 اینچ


قابلیت نصب انواع فیلترهای جامبو


 

 

تصاویر

 

 

 

ویژگی ها

قابلیت نصب انواع فیلترهای 20 اینچ جامبو

نصب و استفاده آسان

 

 

نقاط ضعف و قدرت

کیفیت بالا و حک شدن برند و تایوان روی هوزینگ

↑ مقاوم در برابر نور

↓ قیمت بالا

 

 

گارانتی و خدمات پس از فروش

این محصول شامل خدمات گارانتی نمیباشد .

شامل 15 سال خدمات پس از فروش

 

 

فروش

قیمت این محصول : موجود نیست

ارسال رایگان در سرتاسر شهر شیراز

چنانچه قصد خرید و سفارش  این محصول را دارید میتوانید به 2 روش زیر اقدام نمایید . 

COD پرداخت در محل در زمان تحویل کالا     پرداخت آنلاین سفارش

 

جهت مشاوره و طرح سوالات خود در مورد این محصول با ما تماس بگیرید 32424398-071   09176090035

جهت اطلاع از شرایط فروش اقساطی و طرح های فروش متنوع با دفتر شرکت تماس بگیرید .

 

 

لطفا سوالات ، نظرات و اگر تجربه استفاده از این کالا را داشته اید برای استفاده دیگران در این قسمت بیان فرمایید (نیاز به ثبت نام و طی کردن مراحل زمان بر نیست)

دیدگاه‌ها  

# بهار 1398-11-19 14:18
ایا نصب هوزینگ جامبو تاثیری در عملکرد بهتر تصفیه آب خانگی دارد یا ن؟۲ برای آب خوزستان که گل و خاک زیادی دارد فیلتر نخی بهتر است یا فیلتر pp ۵ میکرون؟ مدت زمان برای استفاده از یک فیلتر چقدد است و ب نوع ان بستگی دارد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1398-11-19 14:58
با سلام
با نصب فیلترهای جامبو ، کیفیت کلی آب منزل بالا می رود و فیلتر شماره یک دستگاه تصفیه آب خانگی نیز ، عمرش بسیار بیشتر خواهد شد . در مناطق شهری معمولی کشور ، نصب جامبو تاثیر زیادی برای دستگاه تصفیه آب ندارد اما برای مناطقی که کیفیت آب پایینی دارند همچون خوزستان ، تاثیر بسیار خوبی خواهد داشت .
به طور کلی فیلتر pp 5 میکرون بهتر است اما اگر به علت گل و لای بسیار زیاد آب ، این فیلتر خیلی زود کثیف شد ، بهتر است از فیلتر های نخی و یا چند عدد فیلتر استفاده کنید .
عمر فیلتر بستگی به کیفیت آب و میزان مصرف دارد . برای خوزستان و برای یک خانواده معمولی بین 2 تا 6 ماه کار خواهد کرد و سپس فیلتر باید تعویض شود .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# بهار 1399-09-10 02:02
سلام
نصب جامبو در ورودی آب به پمپ باید نصب شود یا در خروجی اتوماتیک دیجیتال ورودی خانه ؟ ایا نصب جامبو در عملکرد پمپ تاثیر دارد باعث فشار به پمپ یا سوختن ان نمیشود ؟
و سوال اخر نصب جامبو بر فشار آب خانه تاثیر نمیگذارد وباعث افت نمیشود ؟
باتشکر
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1399-09-11 08:14
با سلام
اگر فشار آب شهری مناسب باشد ، قبل از پمپ قرار دهید . اگر فشار آب شهری مناسب نیست ، بعد از پمپ قرار دهید . اگر مجبور هستید بعد از پمپ قرار دهید ، حتما جنس باکیفیت و تایوانی قرار دهید زیرا محصولات ایرانی معمولی توان تحمل فشار را ندارند .
جامبو فشار را کم نمی‌کند و با فشار کم نیز بخوبی کار میکند و تنها زمانی که فیلترش کثیف شود ، افت فشار خواهید داشت و در این زمان بهتر است فیلتر تعویض شود .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# حشمت رضایی 1400-01-27 06:07
با سلام. بنده یکی از این هوزینگهای تایوانی را چندسال پبش نصب کردم و تا الان هم استفاده میکردم. ولی متاسغانه پایین هوزبنگ سوراخ شده وقابل استفاده نمیباشد. آب ورودی شهر اهواز هم زیاد نیست که هوزینگ را قبل از پمپ نصب کنیم ایا میشه که این خرابی از فشار اب باشد؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1400-01-27 19:57
با سلام
هوزینگ نباید بعد از پمپ نصب شود . پمپ ها در زمان روشن شدن ، یک شوک فشاری ایجاد میکنند که ممکن است سبب آسیب به هوزینگ شوند .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# محمد رضا 1400-06-02 13:10
سلام من قبل پمپ نصب کردم، ومخزن هایش ترک میخورد. آیا مخزن خالی پیدا میشود. کجا میتوانم بخرم.با تشکر
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش -صبوری 1400-06-03 11:19
با سلام
پوسته مجزا پیدا نمیشود و کامل هستند .
اون مدلی که نصب کردید ، احتمالا ایرانی یا جنس بی کیفیت بوده وگرنه این محصول کیفیت بسیار بالایی دارد و به راحتی خراب نمیشود .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# ابراهیم 1400-10-11 00:37
سلام آیا رزوه برنجی می‌باشد ؟
اگر نه روزه برنجی این برند موجود دارین؟
برای اهواز از چه فیلتری استفاده بشود فقط جهت گرفتن گل و رای لازم بذکر است که آب اهواز چیزی شبیه به شیرکاکائو هستش
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش -صبوری 1400-10-11 06:25
با سلام
خبر رزوه آن پلاستیکی می باشد . البته برای سایزهای بزرگ و جایی که باز و بسته شدن مکرر وجود ندارد ، لزومی ندارد رزوه آن برنجی باشد .
باید از فیلتر الیافی استفاده کنید و بهتر است از دو یا سه هوزینگ و فیلترها با درجات دقت مختلف استفاده شود .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# سلام عرض ادب 1401-01-25 12:06
باسلام ما یک مجتنع ده واحدی داریم میخواهیم صافی جامبو قبل است منبع اصلی مجتمع نصب کنیم ایا یک صافی کافی است یا دو صافی نصب کنیم .هدف ما از نصب صافی گرفتن گل ولای ورسوباتی است که پشت صافی شیرهای اب اشپزخانه و رسوبات شیر حمام ها است لطفا اگر امکان دارد لطف بفرمایید راهنمایی کنید سپاسگزارم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1401-01-26 06:14
با سلام
بهتر است برای هر 4 یا 5 واحد یک جامبو در نظر گرفته شود . بنابراین بهتر است شما از دو عدد جامبو بصورت موازی استفاده کنید . میزان گل و لای و ذرات معلق در آب با این روش بسیار کمتر خواهد شد .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# Guest 1401-05-08 08:34
سلام وقت بخیر خدا قوت علت ترک خوردن هزینگ چیه وایا نصب دعدد فیلتر بصورت سری درالیافیتا ۵ میکرونی در کیفیت اب تاثیری دارد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1401-05-08 19:37
با سلام
فشار زیاد باعث شکستن و ترک خوردن میشود .
نباید از دو فیلتر یکسان استفاده کرد . بهتر است مثلا در مرحله اول یک فیلتر 10 میکرون باشد و در مرحله بعدی یک فیلتر 5 میکرون و موارد دیگر
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# تقی پور 1401-11-21 08:29
باسلام
برای یک خانه ویلایی چامبو کوچک بخرم یا بزرک با تشکر
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1401-11-22 14:10
با سلام
اگر کیفیت آب بد نیست ، نیم جامبو بگیرید و اگر وحشتناک است ، جامبو بگیرید .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# روح الله نجمی 1402-01-16 09:34
سلام و عرض ادب من برای ۱۵ واحد میخواستم یه جامبو بخرم خواستم بدونم کدام گزینه را بخرم مناسب است البته من تهران زندگی میکنم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1402-01-17 23:22
با سلام
پیشنهاد من همین جامبو تانک پک است . البته اگر از دو جامبو استفاده کنید بهتر است .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# فرناز 1402-06-28 21:58
سلام و عرض ادب
قیمت ها و موجودی سایت به روز هستن؟ و این هوزینگ ساخت تایوان رو موجود دارین؟ و آیا فیلتر اصلی ساخت تایوان هم موجود دارین؟
برای آب ورودی ساختمان جهت حذف ذرات ریز ماسه که همراه آب میاد و پشت صافی شیر ها گیر می کنه هوزینگ 10 اینچ می شه استفاده کرد یا باید 20 اینچ تهیه کرد؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1402-06-31 19:42
با سلام
بله موجود است و قیمتها بروز هستند .
معمولا ورودی ساختمان 20 اینچ قرار می دهند .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید