فروش دستگاههای تصفیه آبrepair عیب یابی و تعمیرات دستگاه تصفیه اب خانگیدرخواست عضویت در سیستم و بهرمندی از هدایا و تخفیفاتپرداخت آنلاین خرید و اقساطدرخواست استخدام و همکاری با شرکتجستجو در سایت و فروشگاهتماس با ما

بنر تبلیغاتی تصفیه آب شیراز خانگی

فروش دستگاههای تصفیه آبعیب یابی و تعمیرات دستگاه تصفیه آب خانگیدرخواست عضویت در سیستم و بهرمندی از هدایا و تخفیفاتپرداخت آنلاین خرید و اقساطدرخواست استخدام و همکاری با شرکتجستجو در سایت و فروشگاهتماس با ما

بنر تبلیغاتی تصفیه آب شیراز خانگی

جهت خرید و مشاهده محصولات ، یکی از دسته بندی های زیر را انتخاب کنید

انواع دستگاه تصفیه آبانواع ابسردکنانواع فیلتر تصفیه آبانواع فیلتر یخچالانواع فیلتر لباسشویی و پکیجدستگاه تصفیه متفرقهپیش تصفیه و تصفیه ساختمانیتجهیزات و لوازم یدکیانواع جالیوانیفیلتر دوش حمام

چنانچه محصول مورد نظر خود را پیدا نمیکنید آنرا جستجو نمایید . ورود به بخش جستجو

جهت خرید و مشاهده محصولات ، یکی از دسته بندی های زیر را انتخاب کنید

انواع دستگاه تصفیه آبفروش انواع آبسردکن و تجهیزات وابسطهانواع فیلتر تصفیه آبانواع فیلتر یخچالانواع فیلتر لباسشویی و پکیجدستگاه تصفیه متفرقهپیش تصفیه و تصفیه ساختمانیتجهیزات و لوازم یدکیانواع جالیوانیفیلتر دوش حمام

چنانچه محصول مورد نظر خود را پیدا نمیکنید آنرا جستجو نمایید . ورود به بخش جستجو

معرفی محصولات

کلیه محصولات این فروشگاه را می توانید در این قسمت مشاهده نمایید . جزییات تمامی محصولات به همراه عکس و قیمت به روز درج گردیده است .

محصولات

زمان تعویض فیلتر ها

یکی از مهمترین مسایل در سلامتی آب و عمر دستگاه ، تعویض به موقع فیلتر های دستگاه هست که باید در زمانهای تعیین شده و توسط افراد مجاز انجام گردد .

 زمان تعویض فیلترها

پاسخ به سوالات شما

بسیاری از همشهریان عزیز، سوالاتی در ذهن خود دارند که میتوانند در این قسمت مطرح نمایند و کارشناسان ما به زودی به آن پاسخ خواهند داد .

سوالات متداول

درباره ما و خدمات این گروه

ضمن تشکر از حسن انتخاب شما از شما دعوت میشود با مطالعه این بخش ، درباره گروه تخصصی تصفیه آب شیراز و خدمات این گروه اطلاعات بیشتری کسب نمایید .

درباره ما

یکی از مشکلات عمده آب شهری که باعث رسوب گرفتن در دستگاههای لوازم خانگی و خرابی آنها میشود سختی بالای آب و اصطلاحا گچ در آب می باشد . رسوب عبارت است از تجمع مواد معدني که از طريق آب لوله کشي وارد منازل و تأسيسات مي شود . زمانی که آب گرم شود يا مقداري از آن تبخير گردد ، لايه هايي از رسوب در جداره ي لوله ها ، مخازن و شير آلات تشکيل مي شود . شوره سفيد رنگي که در دهانه ي شيرها ، روشويي ها ، ظرفشويي ها و ... تشکيل مي شود ، نشانگر رسوب کربنات کلسيم و منيزيم است .

 

پلی فسفات چگونه آب را تصفیه میکند؟

حل شدن مقدار كمي پلي فسفات در آب مانع بوجود آمدن كربناتهاي نامحلول و در نتيجه باعث جلوگيري از بوجود آمدن رسوب در سيستم مي گردد . فسفات ها يکی از عوامل مقابله و مهار يون های آهن و سختی آب به شمار می روند. به علاوه اين مواد با تشکيل يک لايه ی نازک خنثی بر روی سطوح فلزی و ايفای نقش پوشانندگی، خوردگی فلزات را مهار می کنند . بنابراین پلی فسفات ها سختی آب را کاهش نمیدهند بلکه مانع از تشکیل رسوبات کلسیم و منیزیم میشوند .
بلورهای ((پُلی فسفات Polyphosphate )) را در محفظه هایی در مسير جريان آب قرار می دهند. با عبور آب از فيلتر، بلورهای پُلی فسفات به تدريج حل شده و وارد آب می شوند . در حقيقت با اين عمل، پلی فسفات ها، يون های کلسيم و منيزيم محلول را احاطه و محاصره می کنند و تمايل آنها را برای ته نشين شدن و تشکيل رسوب کلسيت ( رسوب سخت مثل ته کتری ) و رسوب آراگونیت ( رسوب نرم ) کاهش می دهند . درواقع رسوب و گچ در آب وجود دارد و از بین نمی رود اما این رسوبات و گچ ، تمایلی به چسبندگی به جداره و دیواره ها ندارند و اگر هم رسوب ایجاد شود ، رسوبات نرم تر مثل گل و لای خواهد بود .

 

پلی فسفات ضد رسوب

معایب فیلترهای پلی فسفات

عيب اين روش اين است که فسفات ها غذای مورد علاقه ی باکتری ها هستند بنابراين مشکل ديگری به وجود می آيد و آن، رشد باکتری ها است ( مشکل حاد نیست و در شرایط خاصی ممکن است پیش آید ) . مثلا برای آبی که برای مدت زیادی قرار است راکد بماند و سپس مصرف خوراکی و یا تماس با پوست داشته باشد ، نباید از پلی فسفات ها استفاده گردد ( منظور این است که برای مخازن بزرگ نگهداری آب نباید استفاده شود و برای آب جاری مثل لوله کشی ساختمان هیچ مشکلی ندارد ) . همچنین آبی که از فیلتر پلی فسفات عبور میکند را نباید برای آشامیدن استفاده کرد ( حاوی مقداری فسفات است ) اما برای تماس با پوست مشکلی ندارد . ( بعضی از شرکتهای سازنده ادعا میکنند که برای مصرف خوراکی نیز مشکلی ندارد و فودگرید food grade هستند )

از فیلترهای پلی فسفات نباید برای آب اشامیدنی استفاده کرد ولی برای مصارف دیگر و تماس با پوست هیچ مشکلی ندارند .

فیلترهای پلی فسفات نباید در معرض نور مستقیم خورشید و یا فضای پر نور باشند ، چرا که سبب ایجاد و رشد جلبک میشود .

 

 عمر مفید فیلترهای پلی فسفات چقدر است ؟

با حل شدن بلورهای فسفات در آب ،  بعد از مدتی مخزن خالی میشود و بلورهای باقیمانده به شکلی خمیری در می آیند . در این حالت از فروشگاههای تصفیه آب یا پکیج و رادیاتور ، مقدار کمی فسفات خریده و دوباره محفظه فیلتر را پرکنید .

فیلترهای پکیج خانگی 6 ماه تا 1 سال عمر مفید دارند .

فیلترهای لباسشویی و ظرفشویی 1 سال الی 2 سال عمر مفید دارند . سنگ های پلی فسفات به صورت گوی مانند و معروف به تیله ای و همچنین نوع دیگری به صورت شکسته شده و خرد شده وجود دارد . معمولا نوع خرد شده و شکسته شده به علت ایجاد سطح تماس بیشتر ، موثر تر هستند . در تصویر زیر نوع تیله ای را مشاهده میکنید .

بلورهای پلی فسفات

بعد از گذشت زمان و مصرف پلی فسفات موجود در فیلتر به صورت حل شدن ، به تدریج از حجم و وزن مواد پلی فسفات کاسته خواهد شد . اگر کیفیت مواد مناسب باشد و بخوبی در آب حل شوند ، این تغییر به وضوح با چشم دیده خواهد شد و اگر کیفیت مواد پلی فسفات مناسب نباشد ، شما ممکن است تغییر حجم و وزن را مشاهده نکنید . در تصویر زیر ، به وضوح میتوان دید که حجم مواد پلی فسفات بعد از گذشت یکسال ، به مقدار زیادی کاهش یافته است .

use polyphosphate after 1 year میزان استفاده از پلی فسفات بعد از گذشت یکسال

کاربرد فیلترهای پلی فسفات در کجاست ؟

از این فیلترها در وسایل خانگی که با آب در تماس هستند ، جهت جلوگیری از ایجاد رسوب استفاده میشود . در آبگرمکنها و پکیج ها ، ماشینهای لباسشویی و ظرفشویی . بعد از نصب در آبگرمکنها و پکیجها ، دقت کنید که از آب گرم برای آشامیدن استفاده نکنید .از این فیلترها برای تصفیه آب استخر ، تصفیه آب منبع آب ، تصفیه آب ورودی به ساختمان و ... استفاده نکنید .

 

تکنولوژی های دیگر ضد رسوب

امروزه از تکنولوژی های بسیاری برای جلوگیری از ایجاد رسوب در دستگاهها استفاده میشود که با استفاده از این تکنولوژی ها برای لوازم خانگی نیز فیلترهای زیادی ساخته شده است . ضد رسوبهای مغناطیسی ، ضدرسوبات الکترومغناطیسی ، فیلترهای رزینی سختی گیر ، کارتریج های پلی فسفات و ... که همگی در بازار یافت میشوند ولی مطابق با تجربیات ما ، قیمت ، دردسرها و هزینه های نگهداری و مهمتر از همه بهره وری و جلوگیری از ایجاد رسوب آنها ، ما فیلترهای پلی فسفات را برای استفاده در لوازم خانگی همچون پکیج و آبگرمکن ها ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی و هر وسیله ای که امکان رسوبات آب در آن هست پیشنهاد میکنیم . در مورد با اثر مغناطیس و فیلترهای مغناطیسی بیشتر بخوانید >>> اثر مغناطیس بر رسوبگذاری آب

 

نحوه نصب فیلتر پلی فسفات برای پکیج

برای رهایی از دردسر رسوبات و طول عمر بیشتر پکیج ، میتوانید از یک فیلتر پلی فسفات استفاده نمایید . بهتر است این فیلتر را روی آب ورودی به پکیج نصب کنید تا در پکیج و همچنین رادیاتورها ایجاد رسوب نشود اما دقت کنید که از آب گرم منزل برای آشامیدن و موارد خوراکی دیگر ، استفاده نگردد . همچنین اگر کمی بیشتر هزینه کنید و از ترکیب یک فیلتر الکترومغناطیس با کیفیت و فیلتر پلی فسفات استفاده کنید ، بسیار موثرتر و ایمن تر خواهد بود . بدین ترتیب که فیلتر پلی فسفات را در مسیر آب گردشی در رادیاتورها قرار دهید و فیلتر الکترومغناطیس را که اثر موقت دارد ، در مسیر آب ورودی به پکیج نصب نمایید . همچنین میتوان برای پکیج دیواری ، از یک فیلتر مغناطیسی و مخصوص در مدار آب گرم استفاده کرد >>> فیلتر سیرکولاتور مدار آب گرم

نصب فیلترهای پلی فسفات آسان میباشد و کافی است آنرا در مسیر آب ورودی به وسیله مورد نظر ( پکیج ، لباسشویی و .. ) قرار دهید .

نحوه نصب فیلتر پلی فسفات برای پکیج

 

اطلاعات بیشتر در ویکی پدیا انگلیسی    Polyphosphate

بخش فروشگاهی

فیلتر پلی فسفات پکیج

فیلترهای پلی فسفات ماشین لباسشویی    فیلتر تصفیه مخصوص پکیج

سوالات ، دیدگاهها و تجربیات خود را با ما و دیگران در میان بگذارید .

دیدگاه‌ها  

# یعقوبی 1394-09-23 16:56
سلام و خسته نباشد یه سوال داشتم خدمتتون ، خواستم بپرسم برای لباسشویی هم میشه از این نوع فیلترها استفاده کرد ؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش- صبوری 1394-09-24 22:53
با سلام
بله و برای لباسشویی بسیار مفید خواهد بود . همچنین برای نتیجه بهتر میتوانید از ترکیب این فیلتر با فیلتر الیافی استفاده نمایید تا ذرات معلق در آب هم گرفته شود .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# علی اوسط فرهپور 1396-05-14 08:40
بهترین کار برای ظرفشویی و لباسشویی استفاده از فیلتر های پلی فسفات هست
اما بهتر از ان اینکه بهمراه استفاده از این فیلتر ها یک عدد فیلتر الیافی جامبو در ورودی آب ساختمان بعد از پمپ اب نصب کرد که این کاری است عمری
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# احمدی 1394-10-26 11:23
اگه این فیلتر رو بزاریم روی پکیج، بعد میتونیم از اب اون استفاده کنیم؟ مثلا برای خوردن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1394-10-30 21:55
خیر ، به علت حل شدن مقداری فسفات در اب جهت جلوگیری از ایجاد رسوب ، اقدام به نوشیدن و استفاده خوراکی از این آب نکنید ولی برای شستشو و پوست مشکلی ندارد .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# جلیل یوسفی 1395-07-15 11:44
با سلام آیا آبی که مقداری فسفات دارد با فیلتر سرامیکی می توان تصفیه کرد .برای تصفیه چه فیلتری نیاز دارد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1395-07-16 21:50
به نقل از جلیل یوسفی:
با سلام آیا آبی که مقداری فسفات دارد با فیلتر سرامیکی می توان تصفیه کرد .برای تصفیه چه فیلتری نیاز دارد

با سلام
خیر ، فیلتر سرامیکی معمولا دقتی در حدود 1 میکرون دارد و قادر به حذف مواد محلول در آب نیست . برای حذف فسفات از آب از روشهای شیمیایی (همچون روش الکتروکواگولاسیون ) ، روش الکترو شیمیایی ( استفاده از هیدروژل پلیمری و ...) و ... میتوان استفاده نمود . استفاده از ترکیب المینیوم اکسید و لانتینیوم اکسید نیز در حذف آن موثر هستند.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# نبی 1395-08-19 08:54
سلام برای پوست بدن ضرر ندارد اگه قبل آب گرمکن استفاده کنیم ممنون
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# تصفیه اب نیاگارا 1395-09-23 18:56
موقع خرید باید دقت کنید که فسفاتهای food grade بخرید تا برای بدن مشکلی نداشته باشه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# مسعود 1395-10-25 18:23
مواد درون كارتريج را از كجا مي توان تهيه كرد؟ معمولا" فروشنده هاي فيلتر كارتريج پلي فسفات، مواد درون آنرا جداگانه نمي فروشند.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1395-10-26 20:39
به نقل از مسعود:
مواد درون كارتريج را از كجا مي توان تهيه كرد؟ معمولا" فروشنده هاي فيلتر كارتريج پلي فسفات، مواد درون آنرا جداگانه نمي فروشند.

با سلام . معمولا فروشگاههای تصفیه آب مجهز و مراکز سرویس و خدمات پکیج های دیواری دارند . اگر نتونستید تهیه کنید ، تماس بگیرید تا براتون ارسال کنیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# اشکان 1396-02-14 13:36
سلام. میگید که برای خوردن مصرف نشه اما میگید برای ظرفشویی استفاده بشه؟خب به ظرفها میچسبه و هر روز مقداری فسفات وارد بدن میشه.چطور این تناقض را توضیح میدید؟ نگید که مقدار کم اشکالی نداره، خب خوردن سم هم به مقدار کم اشکالی نداره اما در استفاده طولانی تاثیرات آن مشخص میشه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1396-02-15 07:23
به نقل از اشکان:
سلام. میگید که برای خوردن مصرف نشه اما میگید برای ظرفشویی استفاده بشه؟خب به ظرفها میچسبه و هر روز مقداری فسفات وارد بدن میشه.چطور این تناقض را توضیح میدید؟ نگید که مقدار کم اشکالی نداره، خب خوردن سم هم به مقدار کم اشکالی نداره اما در استفاده طولانی تاثیرات آن مشخص میشه.

با سلام . خود شرکتهای تولید کننده این مواد رو در 2 گرید تولید میکنند . گرید صنعتی و گرید خوراکی . اگر شما از محصولات گرید خوراکی استفاده کنید مطابق با استانداردها حتی خوردن این مواد نیز مشکلی ایجاد نخواهد کرد . اما چون خوردن مستقیم از رسیک بالایی برخوردار هست و مقدار جذب بالا خواهد بود ما توصیه میکنیم برای خوردن استفاده نشود و حتی خود من به شخصه شستشو با این آب را هم انجام نمیدهم. به نظر من بهتر است فقط برای لباسشویی از این فیلترها استفاده کنید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# علیرضا 1396-03-10 15:07
سلام در اپارتمان ما برای هر طبقه قبل از ورود اب به ساختمان از فیلتر پلی فسفات وبغل ان ازفیلتر معمولی استفاده شده ایا مشکلی هست یا باید فیلتر فسفات را جدا کنیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1396-03-11 04:39
به نقل از علیرضا:
سلام در اپارتمان ما برای هر طبقه قبل از ورود اب به ساختمان از فیلتر پلی فسفات وبغل ان ازفیلتر معمولی استفاده شده ایا مشکلی هست یا باید فیلتر فسفات را جدا کنیم

با سلام . واقعا کار درستی نیست و فیلتر فسفات را جدا نمایید چون شما از این آب هم برای خوردن و هم غذا درست کردن استفاده میکنید و این درست نیست که در آب فسفات اضافه وجود داشته باشد . همان فیلتر معمولی کافی میباشد .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# نوری 1396-05-07 14:32
سلام.
اگر بعد از نصب فیلتر پلی فسفات از دستگاه تصفیه آب خانگی که پنج مرحله ای ودارای ممبران می باشد استفاده گردد مشکل آب برای شرب برطرف نمی گردد؟
باتشکر.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1396-05-07 20:30
به نقل از نوری:
سلام.
اگر بعد از نصب فیلتر پلی فسفات از دستگاه تصفیه آب خانگی که پنج مرحله ای ودارای ممبران می باشد استفاده گردد مشکل آب برای شرب برطرف نمی گردد؟
باتشکر.

با سلام . در صورتی که بعد از آن از دستگاه تصفیه آب استفاده کنید ، آب کاملا خالص میشود و کلیه مواد اضافی از آب حذف میگردند . بنابراین در این حالت میتوان با خیال راحت از آن استفاده نمود .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# ali 1396-08-06 16:46
سلام
سر راه آب ورودی به پکیج دیواری منزل ما یک فیلتر پلی فسفات قرار داده شده
از کجا متوجه شویم که مواد داخل آن تمام نشده؟؟
طول عمر این فیلتر چه مدت زمان است و بعد از چه مقدار زمان باید شارژ گردد؟؟
آیا این مواد توسط خودمان می توان در فیلتر قرار داده شود؟؟
چگونه؟؟
آیا بجای این مواد نمی توان از نمک ماشین ظرفشویی استفاده نمود؟؟
ممنون
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1396-08-06 21:03
به نقل از ali:
سلام
سر راه آب ورودی به پکیج دیواری منزل ما یک فیلتر پلی فسفات قرار داده شده
از کجا متوجه شویم که مواد داخل آن تمام نشده؟؟
طول عمر این فیلتر چه مدت زمان است و بعد از چه مقدار زمان باید شارژ گردد؟؟
آیا این مواد توسط خودمان می توان در فیلتر قرار داده شود؟؟
چگونه؟؟
آیا بجای این مواد نمی توان از نمک ماشین ظرفشویی استفاده نمود؟؟
ممنون

با سلام . معمولا وقتی بلورهای پلی فسفات به شکل خمیری در آیند ، عمر نمکهای فسفات پایان یافته و باید نمک جدید جایگزین گردد که بستگی به میزان مصرف شما دارد و حدودا 6 ماه الی 1 ساله هست . کافی است کمی بلور فسفات خریده و درب محفظه را باز کنید و با مواد قبلی جایگزین کنید . نمک ماشین ظرفشویی برای استفاده شما مناسب نیست .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# حسن 1396-08-07 06:21
سلام
در منزل مسکونی آیا فیلتر پلی فسفات باید سر راه آب ورودی پکیج دیواری قرار داده شود تا صرفا تاثیر آن بر روی آب در گردش داخل پکیج باشد یا آب گرمی که در شیرهای آب گرم ساختمان استفاده می شود؟؟؟
الان سرویسکار این فیلتر را بگونه ای نصب کرده که مواد آن صرفا در آب در گردش داخل پکیج تاثیر دارد و مثلا اگر ما آب حمام را باز کنیم این آب گرم از داخل فیلتر عبور نمی کند
ولی اگر فشار آب داخل پکیج کاهش یابد برای تامین آب آن و افزایش فشار به 1.5 بار آب از داخل این فیلتر عبور می کند !!
آیا این روش صحیح است؟؟
با این حساب از این فیلتر خیلی کم استفاده می شود چون آب داخل پکیج خیلی کم فشار کم می کند
ممنون
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1396-08-07 20:50
با سلام . بهتر است در ورودی آب به پکیج نصب شود تا از ایجاد رسوب در پکیج جلوگیری شود ( هدف اصلی از قرار دادن این فیلتر جلوگیری از ایجاد رسوب در پکیج است نه رادیاتورها) . در صورت نصب فقط برای رادیاتورها ، از فیلتر استفاده کافی نمیشود
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# محمود 1396-08-07 14:56
نصاب در سر راه آب ورودی ماشین لباسشویی و ظرفشویی منزل ما یک وسیله آهن ربایی قرار داد و گفت این وسیله سختی آب را می شکند و از رسوب گذاری جلوگیری می کند!!
این وسیله به لوله آب پیچ شده است
آیا کارایی دارد؟؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1396-08-07 20:46
به نقل از محمود:
نصاب در سر راه آب ورودی ماشین لباسشویی و ظرفشویی منزل ما یک وسیله آهن ربایی قرار داد و گفت این وسیله سختی آب را می شکند و از رسوب گذاری جلوگیری می کند!!
این وسیله به لوله آب پیچ شده است
آیا کارایی دارد؟؟

با سلام . این قطعه یک سختیگیر مغناطیسی است که در صنایع مختلف جهت جلوگیری از ایجاد رسوب بکار برده میشود . البته تحقیقی که ما انجام دادیم ، سختی گیرهای مغناطیسی خانگی ، تاثیر بسیار کمی را نشان دادند و در حذف رسوب ناتوان بودند .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# ali 1396-08-08 06:25
سلام
پکیج منزل ما کیج ECO3 280 FI / BAXI می باشد که دارای رسوب گیر الکترو مغناطیسی می باشد
الان فیلتر پلی فسفات فقط برای آب داخل رادیاتورهای مسی مینی چیلر نصب شده
با توجه به وجود رسوب گیر الکترو مغناطیسی در این پکیج به نظر شما آیا نیازی به نصب این فیلتر در ورودی آب به پکیج می باشد؟
یا اینکه رسوب گیر الکترو مغناطیسی از ایجاد رسوب در پکیج جلوگیری می کند؟؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1396-08-09 18:29
به نقل از ali:
سلام
پکیج منزل ما کیج ECO3 280 FI / BAXI می باشد که دارای رسوب گیر الکترو مغناطیسی می باشد
الان فیلتر پلی فسفات فقط برای آب داخل رادیاتورهای مسی مینی چیلر نصب شده
با توجه به وجود رسوب گیر الکترو مغناطیسی در این پکیج به نظر شما آیا نیازی به نصب این فیلتر در ورودی آب به پکیج می باشد؟
یا اینکه رسوب گیر الکترو مغناطیسی از ایجاد رسوب در پکیج جلوگیری می کند؟؟

با سلام . رسوب گیرهای الکترومغناطیس اثر موقت روی آب دارند و برای ورودی پکیج مناسب هستند ولی چون آب درون سیستم رادیاتورها مرتب در حال چرخش هست باید در آن نقطه از فیلتر پلی فسفات استفاده گردد . سیستم شما مناسب هست و دیگر نیازی به نصب فیلتر پلی فسفات در ورودی پکیج نیست .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# رضا 1396-08-16 17:56
با سلام
من یک فیلتر پلی فسفات اطلس رو به مدت دوسال و نیم هست ک سر راه پکیج قرار داده ام. ولی کریستالهای آن ثابت مانده است و تمام نشده است. آیا این فیلتر پلی فسات هست؟ مشکل از کجاست؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1396-08-16 22:20
به نقل از رضا:
با سلام
من یک فیلتر پلی فسفات اطلس رو به مدت دوسال و نیم هست ک سر راه پکیج قرار داده ام. ولی کریستالهای آن ثابت مانده است و تمام نشده است. آیا این فیلتر پلی فسات هست؟ مشکل از کجاست؟

با سلام . اگر درون آن بلورهای شفاف همچون شکلهای بالا وجود دارد ، فیلتر پلی فسفات هست و احتمالا بخاطر مصرف کم شما ، تغییر شکل نداده است . معمولا فسفاتها دیرتر از بین میروند و در بیشتر مواقع شکل بلوری خود را از دست میدهند و خمیری میشوند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# حسن 1396-08-24 07:54
سلام
اگر فیلتر پلی فسفات را در مسیر آب گردشی در رادیاتورها قرار دهید با توجه به گرم بودن آب در گردش مشکلی ایجاد نمی کنه ؟؟
چون محفظه اینگونه فیلترها پلاستیکی است و با وجود آب گرم در گردش امکان شکستن و خراب شدن آن زیاد است !!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1396-08-25 18:17
به نقل از حسن:
سلام
اگر فیلتر پلی فسفات را در مسیر آب گردشی در رادیاتورها قرار دهید با توجه به گرم بودن آب در گردش مشکلی ایجاد نمی کنه ؟؟
چون محفظه اینگونه فیلترها پلاستیکی است و با وجود آب گرم در گردش امکان شکستن و خراب شدن آن زیاد است !!

با سلام .به نکته بسیار خوبی اشاره کردید که از قلم افتاده بود . در این حالت ، شما باید از محفظه های مقاوم در برابر آب گرم استفاده نمایید .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# ماجد 1396-11-14 07:14
باسلام، فیلتر پلی فسفات ما که سر راه پکیج نصب شده است درونش جلبک ایجاد شده بود و کمی سبز شده بود!! علت چیست؟؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1396-11-15 21:32
با سلام . بسیاری اوقات در آزمایش ها دیده شده که آب شهری حامل جلبک میباشد و همین علت باعث سبز شدن و جلبک زدن فیلتر شما شده است .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# عباس 1397-01-01 19:03
باسلام
من میخوام برای کولر آبی، از رسوبگیر مغناطیسی استفاده کنم و اون رو روی لوله آب کولر نصب کنم آیا این رسوبگیر کارایی دارد یا نه؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1397-01-01 20:18
با سلام . رسوبگیر مغناطیسی دارای اثر موقت در حد چند ثانیه هست و برای جایی که آب در آنجا قرار است بماند تاثیری ندارد . برای جایی که آب به صورت گذرا عبور میکند موثر است . بنابراین برای کولر آبی رسوبگیر مغناطیسی تاثیری ندارد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# عباس 1397-01-02 06:43
سلام آقای صبوری وقت بخیر
باتوجه به اینکه حضرتعالی فرمودید تاثیر رسوبگیر مغناطیسی چند ثانیه هست اگر این رسوبگیر بر روی لوله آبی که بعد از پمپ آب هست نصب بشه کارایی داره یا نه؟ به این دلیل که در اون ، موقع کار کردن کولر همیشه جریان داره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1397-01-02 21:35
سلام مجدد
ببنید اگر این نوع رسوبگیر رو در آنجا نصب کنید فقط مسیر لوله از رسوب در امان خواهد بود ولی وقتی آب روی پوشالها ریخته میشود دیگر اثر مغناطیسی از بین رفته و روی پوشالها رسوب ایجاد میشود . همچنین در محفظه پایینی که آب زیادی وجود دارد ، رسوب ایجاد خواهد شد . بنابراین عملا شما فقط لوله انتقال آب را محافظت کرده اید . قیمت رسوبگیرهای مغناطیسی با کیفیت و موثر ، در حدود 150 هزار تومان به بالا هست (قیمت بی کیفیت ها تا 30 هزار تومان نیز هست ) که با توجه به عملکرد محدودش ، ارزش استفاده در مکان مورد نظر شمارا ندارد .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# عباس 1397-01-03 11:07
باسلام مجدد و تشکر فراوان
باتوجه به توضیحات حضرتعالی، بنده از نصب رسوبگیر مغناطیسی برای کولر آبی منصرف شدم حالا میخوام یک بسته سنگ پلی فسفات تهیه کرده و اون داخل یک ظرف پلاستیکی نوشابه بذارم و روی ظرف نوشابه رو سوراخ سوراخ کنم و اون رو داخل تشت اب کولر قرار بدم آیا با این روش مشکل رسوب کولر حل میشه یا نه؟ باسپاس
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1397-01-05 09:29
با سلام و احترام
والا دقیقا این حالت رو من تست نکردم . مشکلی که در این حالت بوجود میاد اینکه تا وقتی آب درون کولر هست ، رسوبها اجازه ته نشینی پیدا نمیکنند اما همه میدانیم در کولر آبی نرخ تبخیر آب بالاست و وقتی آب تبخیر شود رسوبات آن قادر به تبخیر نیستند و باقی خواهند ماند . حالا باید به صورت عملی تست شود و نتیجه دیده شود . ممکن است به همراه آبی که وارد هوا می شود ، رسوبات نیز وارد هواشوند یا ...
من فکر میکنم مشکل شمارا تا حد زیادی رفع کند و رسوبهای باقی مانده بعد از تبخیر ، در بقیه آبها حل شوند و در نهایت رسوبی ایجاد نشود.
اگر شما تست کردید لطفا نتیجه رو اعلام کنید مطمئنا من و سایر دوستان از تجربه شما استفاده خواهیم کرد .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# امیرحسین 1397-03-26 05:42
خسته نباشید،وقت بخیر
ما توی آشپزخونه نشسته بودیم که یک دفعه سختی گیر ترکید و همه آشپزخونه رو پر آب کرد، میخواستم ببینم به نظر شما علت از چیه؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1397-03-26 20:36
با سلام . احتمالا فشار آب ساختمان بالا رفته است . ممکن است که پمپ آب ساختمان به جریان افتاده باشد . باید چک کنید که فشار آب ساختمان از 100 PSI بالاتر نرود .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# ن- دادستان 1397-08-03 11:54
ضمن تشکر
ما تولیدکننده کوره های فولادی با لوله فولادی هستم (مار÷یچ) خروجی آب حدود 20 لیتر در دقیقه می باشد دمای آب خرجی 80 درجه وگاهی به بخار 130 درجه می رسد سایز لوله 1/2 و3/4 اینچ می باشد شما چه نویی فیلتر جهت جلو گیری از رسوب را ÷سش نهاد می کنید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1397-08-04 15:39
با سلام
شما یا باید از رزین استفاده کنید و یا از دستگاههای الکترومغناطیس استفاده کنید که هردو خاصیت ضد رسوب دارند و البته باید سیستم شما را متخصصین مورد بررسی دقیق قرار دهند .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# بهبهانی 1397-08-06 19:49
سلام. وقت بخیر
چند سوال داشتم
۱. فیلتر پلی فسفات برای ورودی دستگاه تصفیه آب خانگی خوبه نصب کنیم؟
۲. فیلتر پلی فسفات برای ورودی آبگرمکن دیواری که آب گرم منزل رو هم تامین میکنه، خوبه؟
با تشکر
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1397-08-07 22:26
با سلام
1- برای دستگاه تصفیه آب هیچ نیازی نیست
2- دقیقا یکی از کارهای اصلی پلی فسفات برای نصب بر روی آبگرمکن و پکیج هست فقط دقت کنید که از این آب نیاشامید .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# بهبهانی 1397-08-08 09:57
سلام و ضمن تشکر از پاسخگویان
بجای فیلتر پلی فسفات میشه از سختی گیرهای مغناطیسی بر روی آبگرمکن استفاده کرد؟
ممنون میشم درخصوص کارکرد فیلتر پلی فسفات و سختی گیر مغناطیسی توضیح بدین؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1397-08-08 19:41
با سلام
سختی گیر مغناطیسی برای آبگرمکن مناسب نیست ولی برای پکیج مناسب است . زیرا سختیگیر مغناطیسی اثر موقت دارد و فقط برای مدت بسیار کوتاهی اثر گذار است . برای جایی که آب در حال عبور است مناسب میباشئ ولی برای جایی که آب راکد میماند ، جوابگو نیست . بنابراین برای آبگرمکن های دیواری و پکیج ها مناسب است ولی برای آبرمکن های مخزنی بی فایده است . در مورد پلی فسفات در متن بالا توضیحات داده شده که میتونید مطالعه کنید و پلی فسفاتها برای همه انواع وسایل گرم کننده مناسب هستند .
اگر قصد خرید فیلتر مغناطیسی داشتید ، از نوع الکترومغناطیسی تهیه کنید که باید به برق نیز متصل باشند ک قیمتی حدود 300 هزار تومان دارند . فیلتر مغناطیسی ارزان قیمت موجود در بازار هیچ کارایی ندارند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# رضا 1397-08-11 22:06
باسلان: دوستان برای ورودی اب اپارتمان و منازل از فیلترهای مغمولی استفاده کنید, من 2 عدد فیلتر سر راه اب منزلم گزاشتم و فیلتر اول رو ماهی یکبار و فیلتر دوم روی 2 ماه یکبار تعویض میکنم ! قبل اینکه فیلترهارو نصب کنم ابگرمکن و ماشین لباسشوئی مخصوصا ابگرمکن رو شش ماه یکبار سرویس میکردن چون بدجور رسوب میگرفت و اب خروجیش ضعیف میشد اما الان 2 ساله که اون فیلترهارو روی کنتور اب منزل نصب کردم هیچ گونه مشکل و رسوبی نیست ! شما میتونین حتی تا 3 عدد فیلتر معمولی هم روی کنتور ابتون نصب کنین خیلی خوبه . اب هم مثل دستگاه اب تصفیه زلال و خوش طعمه . البته من از قبل دستگاه اب تصفیه داشتم و فیلتر اولش رو هفته ای یکبار و فیلترهای 2 و 3 رو سه ال شیش ماه یکبار و ممبران رو سالی یکبار تعویض میکردم با هزینه بالا اما الان 2 ساله که سرویسکار اب تصفیه رو خبر میکنم میگه هم فیلترهای قبل و هم ممبران اب تصفیتون سالمه و 3 ماه یکبار فیلتر اولی دستگاه اب تصفیه رو تعویض میکنم ! من از این فیلتر فسفات چیزی نمیدونم اما بهترین راه همون فیلترهای معمولی ابه . هم املاح شنو ماسه و گچ رو میگیره و هم شوری و بوی بد اب رو کمتر میکنه !
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1397-08-19 19:55
با سلام
بسیاری از افراد از این فیلترها استفاده میکنند که در سایت ما نیز وجود دارد . این ترکیب فیلترها باعث حذف گل و لای ، شن و ماسه و درکل حذف کلیه ذرات معلق بزرگتر از سایز 5 میکرون را دارند و همچنین فیلترهای کربنی ، طعم و بوی آب را کمی بهبود میدهند و کلر آب را حذف میکنند . در کل استفاده از این فیلترها در ورودی ساختمان مفید است اما این فیلترها بر روی رسوبات آب تاثیری ندارند و بر روی هیچ کدام از املاح محلول در آب موثر نیستند . این فیلترها برای مناطقی که آب بسیار بی کیفیت دارد و حتی آب گل آلود دارند بسیار مفید است .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# Mohammad 1397-08-19 09:22
با سلام.آقا رضا در پیامشون نوشته بودند که سر راه ورودی آب آپارتمان فیلترهای معمولی نصب کنیم.سوال اینه که آیا نصب این نوع فیلترها باعث کم شدن فشار آب ورودی ساختمان نمیشود؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1397-08-19 18:30
با سلام . اگر فشار آب ورودی ساختمان در حد مناسب باشد ، تا زمانی که فیلتر بسیار کثیف نشده باشد ، تاثیری بر فشار ندارد .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# احسان 1397-08-21 05:27
درود
من قبل از ورودی پکیج یک فیلتر الیافی صنعتی و بعد از آن فیلتر پلی فسفات نصب کردم (به همین ترتیب) با توجه به توضیحات شما که در زمان استفاده از آب گرم ممکن است روی پوست تاثیر بذاره و یا خوردن آب نباید انجام بشه حالا اگه بیام ترتیب فیلترها رو عوض کنم یعنی اول پلی فسفات بعد فیلتر الیافی قرار گیرد تاثیری دارد؟
سپاس
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش _صبوری 1397-08-21 21:41
با سلام
خیر تاثیری ندارد چون فسفات در آب محلول است و فیلتر الیافی در فاز مواد محلول هیچ‌ کاری نمی کند .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# احمد 1397-08-23 06:45
با سلام وخسته نباشید و تشکر از پاسخ هایی که ارائه مینمایید
من یکسال هست پکیج دیواری بوتان دو مبدله خریداری کردم ، موقع نصب هم هیچ گونه فیلتر و صافی و ... نصب نکردم ، الان بعد از یکسال ، آیا میتوانم فیلتر و صافی نصب کنم ؟، و شما چه موردی را پیشنهاد میکنیم ، با توجه به اینکه از آب گرم هم شاید برای آشامیدن استفاده بشه . بهترین راهکار برای پیگیری و یا به تاخیر انداختن رسوب چی هست ؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش _صبوری 1397-08-23 20:57
با سلام
بله,بهتر هست هر چه زودتر فیلتر قرار دهید و به قول معروف ماهی رو هر موقع از آب بگیرید تازه هست
۲ راه وجود دارد
۱-فیلتر‌های پلی فسفات که ارزان هستند و مفید ولی برای نوشیدن غیر مجاز
۲-رسوب گیرهای الکترومغناطیس که گران هستند ( حدود ۳۰۰ هزار تومان ) و ضرری برای نوشیدن ندارند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# دادستان 1397-08-23 14:50
سلام فیلتر پلی فسفات جهت خروج 20 لیتر بر دقیقه مناسب می باشد ؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش _صبوری 1397-08-23 21:02
با سلام
برای هر حجمی از آب میتوان استفاده کرد فقط باید متناسب با دبی آب از مقدار مناسبی سنگ فسفات استفاده شود
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# امیر۵۹ 1397-08-26 13:54
سلام خسته نباشید
آیا امکان اینکه آب پس از عبور از فیلتر پلی فسفات زرد رنگ بشه وجود داره؟ برای من پس از رد شدن از فیلتر پلی فسفات و فیلتر کاغذی و فیلتر ذغال این اتفاق افتاد.
ممنون
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش _صبوری 1397-08-26 22:15
با سلام
بله اتفاق می افتند و به مرور زمان کمتر میشود
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# اشکان 1397-09-13 13:16
سلام من از آب چاه برای آبیاری گیاهان استفاده میکنم که سختی حدود 300 داره و رو برگها مقداری لکه به جا میذاره چه فیلتری رو پیشنهاد می کنید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش -صبوری 1397-09-14 18:36
با سلام
میزان آب مورد استفاده شما چقدر است؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# محمد 1397-09-14 09:37
با عرض سلام وخسته نباشید
من دو سوال دارم.
1- شما گفتید رسوب گیرهای مغناطیسی برای جایی که آب راکد هست مناسب نیست در صورتی که پکیج در حالت تابستانه پمپ آن در حالت خاموش قرار می گیرد و آب تا زمانی که شیر آب مصرفی باز نشود راکت هست؟
2- در مسیر ورودی آب از پمپ خانگی بهتر است از کدام رسوب گیر استفاده شود ؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش -صبوری 1397-09-14 18:29
با سلام
بله در حالت تابستانه آب درون رادیاتورها راکد می ماند که ممکن است ایجاد رسوب کند البته مقدار آن بسیار کم است زیرا آب جریان ندارد. همانطور که میدانید اکثر رسوبات در طی سالیان و با عبور مقادیر زیاد آب ایجاد میشوند . شما حداقل مطمئن خواهید بود که وقتی آب جریان دارد ، رسوب ایجاد نخواهد شد . همچنین بعد از اینکه آب به جریان افتاد و خاصیت الکترومغناطیسی به خود گرفت ، تا حدودی رسوبات قبلی را از بین خواهد برد .مسیر رادیاتورها چون یک جریان بسته است ، معمولا رسوبات زیادی ایجاد نمی‌کنند و اکثر رسوب ایجاد شده ناشی از آب ورودی برای شیرهای آب گرم است. نصب فیلتر پلی فسفات در مسیر رادیاتور ها موثر است
در مسیر آب ورودی به کل ساختمان یک مقاله نوشته شده است که در آن کلیه روشها و مزایا و معایب هرکدام نوشته شده است . بهتر است آنرا مطالعه کنید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# امیر 1397-10-06 10:05
با سلام
با این توضیحاتی که فرمودید، دلیل اصلی اینکه آب را نمی توان خورد وجود فسفات؟
یا میشود بعد خروجی آب گرم، از فیلتر آب خانگی استفاده کرد تا آب قابلیت نوشیدن پیدا کند؟
راهکاری برای از بین بردن فسفات موجود در آب بعد از استفاده از فیلتر پلی فسفات وجود دارد؟
آیا پلی فسفات گرید خوراکی صحت دارد؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1397-10-07 14:05
با سلام
شرکتهای تولید کننده ادعا میکنند که فیلترهای آنها گرید خوراکی است اما ما توصیه نمی کنیم . فسفات افزوده شده به آب ؛ قابل حذف نیست مگر با روشهای پیچیده و هزینه بردار که برای خانواده معقول به صرفه نیست . پیشنهاد ما استفاده از این فیلترها است اما سعی کنید از این آب استفاده نشود .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# احمدی رضا 1397-11-03 08:33
سلام قبل ازپکیج ما ظرف صافی نصب شده که داخل ان قطعاتی سسنگ مانندسفید وجودداره وبا توصیفی که شما از صافی فسفات عرض کردی یکی نیست چون هم مدت زیادی وجودداره وکم هم یا نرم هم نشده بازکردم حالت سخت سنگ مانند داره میشه بفرمایید ان چه نوع صافی هست
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فنی - صادقی 1397-11-04 20:43
با سلام و احترام
اگر سنگهایی شفاف وجود دارد ( شکل آنها گرد و یا به صورت شکسته است ) به احتمال خیلی زیاد همین پلی فسفات ها هستند . مورد دیگری نداریم . برخی از انواع فسفات ها نرم نمی شود و تغییر شکل نمیدهند ولی بهتر است بعد از 1 سال تعویض شوند تا خصوصات ویژه خود را داشته باشند .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# یوسفی 1397-11-05 05:50
سلام پلی فسفات از کجا تهیه کنیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فنی - صادقی 1397-11-05 13:09
با سلام
فروشگاهای تصفیه آب معمولا موجود دارند .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# امین آذرم 1397-11-14 16:58
سلام برای بعد از آبگرمکن چه فیلتری مناسبه؟؟؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فنی - صادقی 1397-11-14 19:16
با سلام
یک فیلتر پلی فسفات و یک فیلتر الیافی در ورودی آبگرمکن نصب کنید .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# علی 1398-01-17 09:46
ایا این کریستالهای فسفات بعد از مدتی تحلیل میرن و کم میشن یا نه ؟
من پارسال خودم از این کریستالهای پلی فسفات خریدم . ریخم داخل کاتریج فیلتر پکیج اما حالا بعد از یکسال کوچکترین ذره ایی زش کم نشده ایا امکان داره اون چیزی که فروشنده به من داده به عنوان پلی فسفات ، چیزه دیگه ایی هست مثلن سنگ معمولی که شبیه کریستال های پلی فسفاته
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1398-01-17 20:25
با سلام
میزان انحلال آنها در آب بسیار کم است و شما تغییر سایز آنها را مشاهده نمی کنید . اما بعد از ۱ سال یا ۲ سال ، ممکن است خمیری شوند و فرم خود را کمی از دست دهند .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# رحیم 1398-02-12 22:28
سلام بهترین فیلتر حذف نمک از آب قبل از کولرهای آبی چیه؟ ممنون
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1398-02-13 07:48
با سلام
راهکار موثر و ارزان قیمتی که صرفه اقتصادی داشته باشد وجود ندارد . همه راهکارها یا بی تاثیر هستند ، یا گران قیمت ، یا پر دردسر
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# حسن 1398-02-13 15:38
داخل محفظه رسوب گیر یک طرف دو پایه است یک طرف واشر ، این به چه حالتی روی پکیج نصب می شود
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1398-02-13 21:43
با سلام
دوپایه در پایین ( کف هوزینگ ) و واشر در بالا باشد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# آذر 1398-03-15 05:39
سلام

من میخواستم پکیج بگیرم درم آب محله ما بسیار رسوب سنگ ریزه دازه لطفا راهنمایی کنید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فنی - صادقی 1398-03-15 09:20
با سلام
حتما از ترکیب فیلتر الیافی ، فیلتر مغناطیسی و فیلتر پلی فسفات برای طول عمر بیشتر پکیج استفاده کنید .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# عارف 1398-03-16 18:54
سلام خسته نباشید.من یه فیتر خریدم که هم مغناطیسیه هم شیمیایی.الان اینو واس اب سرد وردی پکیج استفاده کنم کافیه؟و یه فیلتر صافی برگشت هم واس ورودی رادیاتورا.اینا کافیه؟یا واس ورودی رادیاتور ها یه فیلتر دیگه بگیرم؟ممنون میشم از طریق پیام بهم خبر بدید.اصلا این موضوع واسم یه مشکل شده بخدا .۰۹۳۵۸۲۶۸۱۳۹ یه دنیا ممنون
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# عارف 1398-03-16 18:57
و یه سوال دیگه.من از کجا بفهمم که ورودی اب سرد پکیج من کدوم یکی از اون چهارتا شلنگ هست.ادم گیج میشه .چهارتا شلنگ اونجاست .نمیشه فهمید که کدومش ورودی اب سرد و کدومش ورودی پکیج.یه دنیا ممنون
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1398-03-17 09:21
با سلام
قاعدتاً شرکت سازنده ، روی پکیج کنار محل اتصال شیلنگ ها با نوشته یا علامتی مشخص میکند . نصاب هم معمولا روی مسیر این لوله ، شیر نصب میکند . همچنین اگر به آن دست بزنید ، گرم نخواهد بود .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# جواد 1398-05-21 17:48
سلام و عرض احترام
لطفا بفرمایید که
۱- اگر از فیلتر پلی فسفات در ورودی آب ساختمان ( کلکتور)
استفاده شود و همزمان برای آب شرب از دستگاه تصفیه ۶ فیلتره استفاده
شود آیا اثرات مضر آن از بین میرود؟
۲- آیا میتوان از رسوبگیر الکترو مغناطیسی در در کلکتور ساختمان
استفاده کرد ، آیا تاثیر مثبتی دارد یا خیر ؟ ممنون
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فنی - صادقی 1398-05-21 19:34
با سلام
۱-بله آب کاملا قابل استفاده خواهد بود
۲-رسوبگیر الکترومغناطیس اثر و.قت در حد چند ثانیه بر آب دارد و سپس آب به حالت قبل بازخواهد گشت . بنابراین برای ورودی منزل قابل استفاده نخواهد بود . برای مکانهایی که آب در آنها عبوری هست ، این نوع رسوبگیرها مفید هستند .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# پژمان صارمی 1398-06-05 05:42
سلام. در مورد پکیجی که روسوبگیر پلی فسفات داره آیا میشه از اب سرد خانه برای شرب استفاده کرد؟
به عبارت دیگه ایا رسوبگیر تنها بر روی مدار آب گرم درون پکیج تاثیر داره یا بر روی آب سرد هم تاثیر داره.
ممنون
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1398-06-05 08:15
با سلام
بله ، فیلتر فقط بر روی خط آب گرم قرار دارد و در مدار لوله آب سرد قرار ندارد .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# مائده 1398-06-10 08:45
با سلام و خدا قوت. آیا فقط مصرف آبگرم با وجود فیلتر پلی فسفات خطرناکه یا آب سرد هم همینه؟ ما برای پکیج می خواییم استفاده کنیم. آیا فقط باید از آب گرم این پکیج برای آشامیدن امتناع کنیم یا آب سرد هم دارای اشکاله؟
ممنون
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1398-06-10 10:31
با سلام
خیر ، فقط روی آب گرم تاثیر دارد و هیچ ربطی به آب سرد ندارد . آب گرم هم نباید آشامیده شود وگرنه برای مصارف دیگر هیچ مشکلی ندارد .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# مائده 1398-06-10 08:46
جوابمو دیدم در بین سوالات. ممنون
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# حسینیان 1398-06-11 11:02
باسلام
ببخشید پلی فسفاتی که داخل آب حل میشه برای گیاهان ضرر داره؟
یعنی میشه با این آب گیاهان رو آبیاری کرد یا روی گیاه اسپری کرد؟؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1398-06-11 12:11
با سلام
اگر مقدار آن کم باشد همچون مقداری که این فیلترها به آب اضافه میکنند ، هیچ مشکلی ندارد اما مقدار بسیار زیاد آن برای خاک گیاه مناسب نیست .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# یاسر اسکندری 1398-06-13 16:09
با سلام من واسع پکیح م دوبار از این فیلتر ها گذاشتم هر دوبار بعد یه مدت از قسمت پایین ترکیدند و خسارا زیادی بهم زدن میخوام بدونم راه حل دیگه ای هم هست برای جلوگیری از رسوب داخل پکیج
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1398-06-14 11:39
با سلام
هوزینگ های قوی و مقاوم مثل maxpro نصب کنید . در سایت موجود است . اگر هوزینگ نمی‌خواهید ، میتوانید از فیلترهای الکترو مغناطیسی نیز استفاده کنید که مفید هستند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# Azadeh 1398-06-20 14:18
سلام وقت بخیر ببخشید من میخواستم فیلتر رسوب گیر پکیج رو باز کنم و تمیز یه چیزی شبیه به لیوان پایین پکیچ ..میخواستم بدونم برای این کار باید پکیچ دیواری خاموش باشه یا شیرهای ورودی اب روی دستگاه باید بسته بشن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فنی - صادقی 1398-06-20 18:08
با سلام
فقط کافی است شیر آب ورودی را ببندید و سپس فیلتر را باز کنید .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# علی 1398-06-24 19:33
با سلام.در مورد فیلتر های رادیویی هم اطلاع دارید؟
آیا کاربرد داره؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فنی - صادقی 1398-06-24 21:23
با سلام
منظورتون اگر الکترومغناطیس است که چند بار توضیح داده ایم . در کل برای پکیج ، مناسب نیستند .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# علی 1398-07-03 19:43
سلام.با تشکر از پاسخ‌گویی شما. نه الکترومغناطیسی منظورم نبود.امواج رادیویی منظورم هست.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فنی - صادقی 1398-07-04 06:09
با سلام
والا فقط میدانیم که یکی از روشهای تصفیه خاص است و برای مصارف صنعتی و در شرایط بسیار خاصی استفاده میشود . یک امواج رادیویی با طول موج و فرکانس خاص که بستگی به محلول دارد ، سبب ارتعاش شدید مولکولها میشود و از شکل گرفتن رسوب جلوگیری میکند . البته این روش موضعی و موقت است به همین دلیل کاربرد گسترده ندارد . مثلا برای محلول عبوری درون یک لوله ، استفاده میشود . به صورت کاربردی ، ما تاکنون استفاده ای نداشته ایم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# عباس 1398-07-15 05:34
با سلام
من روی پکیج از من روی پکیج خونم یک فیلتر پلی فسفات ایتالیایی نصب و از روز اول روش نصب و تا حالا بلورهای داخلش رو عوض نکردیم و حدود ده سال از عمرش میگدره ولی همچنان سفت و شیشه ای هستند لازم هست عوضشون کنم.
ممنون از جوابتون
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فنی - صادقی 1398-07-15 06:06
با سلام
بله حتما تعویض کنید .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کامران 1398-09-03 12:52
سلام ایا میتوان فیلتر پلی فسفات را بر سر راه دوش حمام گذاشت تا سردوش رسوب نکیره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1398-09-03 20:20
با سلام
خیر ، بی تاثیر هست یا تاثیر بسیار بسیار کمی دارد .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کامران 1398-09-05 20:03
سلام عزیز میشه دلیلش را بیان بفرمایید چون منطقه ما گچ اب زیاد داره من هم فقط به فیلترهایی که یکبار مصرف هستند و پر نمیشوند دسترسی دارم و تمیز کردن رسوب اب از دوش حمام برای ما معضل شده میشه یک پیشنهاد بدین چه فیلتری در دوش حمام استفاده کنم که سردوش گچ نگیره .ممنون
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کمال قایم مقامی 1398-09-15 16:01
من از فیلتر پلی فسفات استفاده میکنم ساختمان یک و نیم ماه ساکنی نداشت در نتیجه آبی مصرف نشده بود بعد از این مدت وقتی شیر آبگرم را باز کردم متوجه شدم آبگرم نمی آید پس از باز کردن فیلتر پلی فسفات مشاهده کردم که کریستالها بصورت خمیری در آمده و ورودی آب را مسدود کرده اند آیا این مورد ( خمیری شدن در اثر عدم استفاده) طبیعی است؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1398-09-15 18:53
با سلام
کیفیت جنس سنگهای کریستال فسفات مناسب نبوده است و همچنین به طور کلی سالیانه باید سنگهای فسفات تعویض شوند .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# مسعود عبدی 1398-09-17 11:39
با سلام روی فیلتر پلی فسفات یک پیچ پلاستیکی دو سو وجود دارد کاربرد آن چیه؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1398-09-17 21:45
با سلام
برای هواگیری استفاده میشود . پیچ را باز کنید و کمی که آب از آن خارج شد ، آن را سفت کنید .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# روحی 1398-09-18 12:34
سلام به نظر شما برای پکیج سختی گیر پلی فسفات بهتر است یا سختی گیر مغناطیسی؟ و آیا سختی گیرهای مغناطیسی طول عمر نامحدود دارند یا باید بعد از مدتی آنها را تعویض کرد؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1398-09-18 13:38
با سلام
اگر قصد خرید ضدرسوب الکترومغناطیس دارید؛ حتما از نمونه های مرغوب و برقی استفاده کنید که قیمتهای بالای ۳۰۰ هزار تومان دارند . در غیر اینصورت ، پلی فسفات ها بهتر هستند . اگر با یکدیگر و به صورت مکمل استفاده شود ، تاثیر بسیار بالاتری دارند . ضد رسوب های مغناطیسی دارای عمر مفید هستند و به مرور زمان از قدرتشان کاسته میشود . در بعضی از نمونه ها نیز ، هم دو با یکدیگر ادغام شده که کیفیت بالایی خواهند داشت و یک نمونه نیز در سایت موجود است .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# سیداحمد 1398-10-05 14:59
با سلام دربعضی دستکاههای تصفیه آب خانگی درفیلترمرحله شش دو قطعه آهن را وجود دارد کار آن چیست آیا لازم است ، چه تاثیری روی آب دارد ، با تشکر
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1398-10-05 17:24
با سلام
همواره اعلام میشود که اثر مغناطیس بر آب ، مطلوب بوده و سبب همسو و هم جهت شدن قطب های آب میشود که تاثیرات مثبتی بر آب دارد و مهمترین اثر آن این است که انحلال پذیری آب را افزایش می دهد . به عنوان مثال اگر دیده باشید در برخی دستگاه های مرتبط با آب (مثل پکیج و شوفاژ منازل) ، از فیلترهای مفناطیسی استفاده میشود که آب با عبور از میدان مغناطیس ، رسوب گذاری بسیار کمتری خواهد داشت و حتی اگر میدان مغناطیسی بسیار قوی و در مکان درست استفاده شود رسوبات قبلی را نیز در خود حل خواهد کرد و از بین خواهد برد . در فیلترهای مینرال نیز ، از آهنربا استفاده میشود تا قطب های آب هم جهت شوند و کیفیت آب بالاتر رود و همچنین با این روش ، مواد مینرال فیلتر ، بهتر در آب حل شوند و اثر مینرالی فیلتر افزایش یابد . البته تاثیر این کار ، به نظر من بسیار کم خواهد بود و قابل چشم پوشی است .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# سارا 1398-11-05 11:48
سلام خسته نباشید.مدتی بود آب منزل ما بوی خاصی داشت.تعمیرکار پکیج اومد برای سرویس کردن پکیج،فیلتر پلی فسفات رو درآورد و گفت باید تعویض کنید چون حدود دوسال هست استفاده شده.حالا از وقتی فیلتر رو برداشته،بوی آب هم برطرف شده.فیلتر پکیج ما،چون دوسال بود تعویض نشده بو(البته کریستال هاش سالم و شفاف بود)باعث بوی آب میشد؟یافیلتر جدید هم همین طور هست؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1398-11-06 07:16
با سلام
باید هرساله فیلتر را تعویض کنید . بعد از مدتی کریستالها فاسد میشوند و بوی نامطلوب دارند .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# سارا 1398-11-05 11:56
یه سوال دیگه هم داشتم.فیلتر پلی فسفات فقط ورودی آب گرم پکیج نصب میشه؟روی آب سرد مصرفی اثر نداره؟چون آب سرد منزل ما هم یه بوی خاصی داشت که بعد از برداشتن فیلتر پلی فسفات دیگه بو نمیده.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1398-11-06 07:18
با سلام
بله معمولا در ورودی آب گرم پکیج نصب میشوند . باید لوله کش بررسی کند .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# بیژن 1399-01-15 10:25
سلام میخواستم برای آبگرمکن دیواری فلیتر نصب کنم لطفا بفرما چه نوع و در چه قسمت آبگرمکن آب سرد یا آبگرم نصب شود و طبقه پنجم هستم که آب با فشار پمپ به ساختمان میاید ممنون میشم بفرمايد که یه فليتر بسه یا دوتا نصب کنم واقعا خسته شدم هردوما یکبار باید جرم گیری کنم آبگرمکن با تشکر از راهنمايتون
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1399-01-15 11:17
با سلام
فیلتر بر روی آب سرد ورودی نصب میشود . اگر مقدار جرم زیاد است از فیلترهای دوگانه پلی فسفات و مغناطیسی استفاده کنید که در سایت وجود دارد . همچنین سیستم های الکترومغناطیس نیز ، بسیار عالی هستند .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# ناصر 1399-02-03 21:52
سلام . مصرف آب ما در منزل بالاست و همیشه هزینه زیادی بابت فیش آب پرداخت میکنیم. حدودا سه ماهه که بخاطر همین مشکل ، از آب چاه حیاط که آب تمییزی داره با پمپ و فیلتر الیافی جامبو 20 اینچی لوله کشی کردیم برای کل خونه و از این آب برای شستشو ، ظرفشویی ، آبگرمکن و لباسشویی استفاده میکنیم . ولی مشکل اینه که رسوب زیادی در سردوش و شیرآلات داره و حتی باعث لکه دار شدن ظروف شیشه ای بعد از شستن میشه، و این خیلی آزار دهنده شده . به نظر شما میشه بعد از پمپ و فیلتر جامبو از فیلتر پلی فسفات استفاده کرد؟ (برای نوشیدن و پخت و پز از این آب استفاده نمیکنیم)
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1399-02-04 08:02
با سلام
به شرط استفاده نکردن برای موارد خوراکی ، استفاده از این سیستم مجاز است و تاثیر مثبتی در کاهش رسوبات دارد .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# زهره محمدی 1399-03-11 07:41
با سلام
فیلترهای پلی فسفات برای برج های خنک کننده صنعتی کاربرد دارند؟
سختی آب ورودی 700 پی پی ام و مقدار مصرف روزانه 250 لیتر
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1399-03-11 20:41
با سلام
تاثیر مثبتی دارد اما به طور کامل جوابگو نیست . بهتر است از سیستم رزین یا RO استفاده کنید .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# Guest 1399-07-12 12:31
سلام ازکجا میشه دونس مقدار ازاوره وکودسیاه همون فسفات دراب تصفیه چقدراس!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# Guest 1399-07-12 12:32
اازکجا میشه دونست که مقدار کودسفید همون اوره وکودسیاه همون فسفات درتصفیه اب چقدراس
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1399-07-13 07:35
با سلام
نمونه آب را به آزمایشگاه تخصصی آب ببرید تا آزمایش و آنالیز شود .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# محمد 1399-08-18 11:51
سلام
روى فيلتر پلى فسفات محدوده دماى بين ٢٠ تا ٥٠ درجه سانتيگراد ذكر شده و اگه بخواهيم براى ورودى آب گرم به لباسشويي استفاده كنيم ممكنه بيشتر از ٥٠ درجه آب گرم باشه
آيا اين مورد باعث ايجاد مشكل نميشه؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1399-08-18 21:20
با سلام
بله فیلتر خراب خواهد شد و شاید شکسته شود .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# حسین خدامرادی 1399-09-10 09:14
سلام من پکیج گلدیران خریدم الان فشار آب گرمش خیلی ضعیف بنظر شما چکار کنم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1399-09-11 08:15
با سلام
با نمایندگی مربوطه تماس بگیرید .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کمحمود 1399-11-19 19:10
سلام از فیلتر پلی فسفات برای کولر آبی می شود استفاده کرد؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1399-11-20 07:34
با سلام
بله میتوانید استفاده کنید
اما هر دو هفته ، یکبار آب آنرا کاملا تخلیه کنید و تاثیرش 100 درصدی نیست .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# سید علی ذوالفقاری 1400-02-17 18:17
سلام از فیلتر پلی فسفات برای تصفیه آب برای گلخانه استفاده کرد
لطف کنید قیمت دستگاه تصفیه
۰۹۱۸۳۹۳۷۶۶۱
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1400-02-18 12:10
با سلام
پلی فسفات چندان کارایی لازم را نخواهد داشت .
وارد بخش دستگاه های تصفیه اب شوید و قیمت تمام دستگاهها را ببینید .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# مجید امینی 1400-02-23 11:48
سلام مناین فیلتر را برای آب رادیاتور کامیون نصب کردم منظورم فسفات مشکلی نداره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1400-02-23 12:11
با سلام
اگر اب رادیاتور از فسفات عبور کند ، مشکلی ندارد .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# ایمان 1400-02-29 13:41
با سلام و عرض خسته نباشی خدمت جناب صبوری عزیز
از اینکه وقت میزاری و با حوصله جواب سوال ها رو میدی ممنونم
این رسوب و آهک واقعا معضل بزرگی شده و هزینه بر
جناب صبوری در ورودی آب ساختمان ما فیلتر سه مرحله ایی نصب شده ولی طبق صحبت های شما این فیلتر ها عملکردی روی حذف رسوب ندارن من چک کردن توی مسیر آب ورودی به پکیج فیلتر مغناطیسی ساده نصب شده که عملا رسوب و آهک بازم درصد بالایی داره.یعنی هیچ راهی وجود نداره که فیلتری توی مسیر آب ورودی به واحد جهت حذف رسوب باشه .آقا این آهک همه چیز رو نابود میکنه از کولر تا لباسشویی و ظرف شویی و پکیج و دوش حمام .به نظر شما من بیام تو مسیر ورودی واحد خودم یک عدد فیلتر پلی فسفات بزارم کاری می‌کنه به نظر شما ؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1400-02-30 20:07
با سلام
شما یک لیوان شیشه ای را از آب پر کنید . آیا درون آن رسوب می بینید که بتوانید حذفش کنید ؟ خیر
اما همین آب اگر جوشانده شود ، دو سانتی متر رسوب ته لیوان ایجاد میشود . بنابراین ، رسوبات به علت آنکه محلول هستند قابل حذف شدن نیستند و شما اگر 1000 عدد فیلتر هم قرار دهید ، باز هم رسوب حذف نخواهد شد .
دو سیستم میتواند رسوبات را حذف کند . 1- رزین 2- سیستم RO که هر دو گران قیمت هستند و معایب خاص خود را دارند و به همین دلیل نمیتوان برای یک واحد مسکونی مورد استفاده قرار داد .
پلی فسفات رسوب را از بین نمیبرد بلکه تاثیرش به این شکل است که رسوبات با جداره کمتر می چسبند . نصب پلی فسفات در ورودی منزل تاثیر مثبتی دارد اما باز هم جوابگونیست .
به طور کلی هیچ راه منطقی و با قیمت مناسب و کارایی بالا وجود ندارد .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# bahi 1400-03-06 06:17
سلام
برای استفاده با دستگاه کارواش خانگی این فیلتر رو پیشنهاد میکنید ؟
مشکلی برای دستگاه ایجاد نمیکنه ؟
بنده شهر اهواز هستم با tds تقریبی 1100
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1400-03-06 16:10
با سلام
برای کارواش نصب این فیلتر مشکلی ایجاد نمیکند اما تاثیر خیلی زیادی نخواهد داشت .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# bahi 1400-03-06 16:41
جلوی تشکیل رسوب داخل دستگاه رو میگیره ؟
و اینکه روی ماشین لکه سفید تشکیل نشه ؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1400-03-08 03:48
با سلام
رسوب کمتر میشود اما باز هم وجود خواهد داشت . برای لکه سفید تاثیری ندارد .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# Mgh 1400-04-04 08:22
با آب گرم این فیلتر میشه حمام کرد؟ یکی از اعضای دچار سوزش پوست و سر میشه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1400-04-08 03:51
با سلام
بله مشکلی ندارد و ما تا کنون مشکلی مشاهده نکرده ایم. شرکتهای سازنده حتی میگویند که خوردن این آب مشکلی ندارد .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# مهدی 1400-04-09 16:19
سلام و درود. و تشکر از وقتی که میزارید
این فیلتر های پلی فسفات برای پکیج، بعد از مدتی استفاده قابل تمیز شدن هستند؟ که مثلا تمیزشون کنیم؟ ممنون.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1400-04-11 09:24
با سلام
خیر قابل تمیز شدن نیستند و کارتریج آنها باید تعویض شود .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# امیر 1400-04-14 16:51
سلام وقتتون بخیر من فیلتر پلی فسفات برای پکیج نصب کردم دو سه روز بود آب میداد و هر چی سفتش میکردیم فایده نداشت و بازم شر شر آب میریزه ازش گفتیم شاید به خاطر دمای پکیج باشه پکیج رو خاموش کردیم باز هم شر شر ازش آب میریزه اون کریستالاشم سالمه خمیری نشده خودش هم سالمه ترک نداره شکستگی نداره پلاستیکیه ظرفش.اشکال از چیه؟ باید چیکارش کنیم؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1400-04-14 17:14
با سلام
مشکل احتمالا از اورینگ آن می باشد . شاید اورینگ مشکل داشته باشد و بهتر است که آنرا تعویض کنید .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# فرشاد نوروزی 1400-06-07 08:23
با سلام
میتوان درون کارتریج، بجای فسفات، از نمک ماشین ظرفشویی استفاده کرد؟؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1400-06-07 19:25
با سلام
خیر مناسب نیست .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# Guest 1400-08-26 09:33
با سلام و خسته نباشید
فیلتر پلی فسفات بهتر است یا پلی فسفات مگنت دار؟
میزان تفاوت چقدر است؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش -صبوری 1400-08-28 05:45
با سلام
مدل مگنت دار تاثیر بهتری دارد . مگنت قبل از پلی فسفات ، سبب می شود که پلی فسفات در آب بهتر حل شود و تاثیر بهتری ایجاد کند و همچنین مگنت خودش تا حدودی موثر است . به نظر من پلی مگنت ۵۰ درصد بهتر عمل میکند .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# علی 1400-09-14 11:32
سلام
ببخشید جایگزینی برای فسفات داخل فیلتر پلی فسفات نیست که مشکل خوردن آب رو حل کنه و دیگه خطر نداشته باشه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش -صبوری 1400-09-15 04:47
با سلام
خیر متاسفانه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# عیسی 1400-10-16 13:17
خب اینو ک مردم برای پکیج وفلان استفاده میکنن میخورن ابشو دیگه؟مشکل داره نداره؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1400-10-20 21:11
با سلام
کسی را ندیده ام که آب ابگرمکن را بخورد . وارد دهان شدن مقداری از این آب هیچ مشکلی ندارد.
این ماده سم نیست و حتی مجوز استفاده خوراکی را نیز دارد اما ما توصیه میکنیم استفاده نشود .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# عیسی 1400-10-16 13:26
پس برای ابگرمکن چیکارکنیم اگه خوردن اینا بد هست؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1400-10-20 21:10
با سلام
آب ابگرمکن را نخورید .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# Guest 1400-11-21 13:45
سلام خسته نباشید خدمت شما

خواستم بدونم پکیج ما فیلتر مغناطیسی دارد
فیلتر پلی فسفات هم نصب کردم نتیجه کار بهتر میشود
ممنون که زحمت میکشید راهنمایی میکنید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش -صبوری 1400-11-21 14:20
با سلام
بله ، ترکیب فیلتر مغناطیسی و پلی فسفات ، بهترین نتیجه را دارد .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# رضا 1400-11-25 09:24
با سلام
آیا فیلتر پلی فسفات قادر به گرفتن و فیلتر کردن ذرات بزرگ معلق در آب هم می باشد،؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1400-11-29 08:30
با سلام
خیر
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# رسول 1400-11-27 18:05
پکیج من قبلاااا صافی پلی فسفات داشته بعد از چند وقت کار پکیج رسوب گرفته راه کاری برام دارین لطفاااا راهنمای کنین ممنون ۰۹۱۳۹۸۶۴۸۸۳
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش -صبوری 1400-11-28 07:20
با سلام
از فیلترهای پلی فسفات استفاده کنید که فیلتر مغناطیسی هم دارند . مثل پلی مگنت فیلبرتو
میتوانید قبل از پلی فسفات ، فیلتر الیافی هم استفاده کنید .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# امین 1401-02-05 03:21
سلام خسته نباشید میشه خود پلی فسفات داخل کولر بگذاریم؟ به شیر اصلی وصل نباشه ها فقط بگذاریم داخل حوضچه کولر.میشه؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1401-02-05 07:35
با سلام
پلی فسفات برای کولر آبی تاثیر زیادی ندارد .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# فرشید جمشیدی 1401-02-23 10:41
سلام.نصب فیلتر پلی فسفات رو چرا در مسیر گردش آب رادیاتور نصب نمیکنن.هم مشکل تماس با پوست ندارد و نه خوراکی میشود و هم اینکه اون مسیره که با شعله مستقیم تماس داره و رسوب بیشتری تشکیل میشه؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1401-02-25 06:27
با سلام
آب داغ درون رادیاتور ها باعث خرابی و ترکیدن هوزینگ میشود .
آب درون رادیاتورها در حال گردش است و آب تازه ای به این مدار وارد نمیشود بنابراین این آب فقط یکبار رسوب ایجاد میکند . اما آب ورودی هر بار ، آب جدیدی است .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# محمد 1401-04-19 11:23
سلام ، برای رسوب گیر آب کولر آبی چه کاری رو پیشنهاد میدید که از همه راهکارها بهتر باشه ، سختی آب منطقه ما حدود ۸۰۰ هست . از شوره گیر استفاده کردم اما چند روزه اشباع میشه ، واقعا نمیدونم باید چیکار کنم ...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1401-04-20 08:42
با سلام
هیچ راه قطعی که مقرون به صرفه نیز باشد و از همه نظر اکی باشد ، وجود ندارد .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# جمشید دلاویز 1401-06-22 05:08
با سلام
جهت جلوگیری از خوردگی بدنه کولر آبی بهتر هست از مواد عایقی نانو بر روی بدنه داخلی کولر استفاده نمود.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# جمشید دلاویز 1401-06-22 05:03
سلام
احترامت بفرمایید که عمر(زمان) مفید کریستال پلی فسفات که بصورت پک دربسته باشد چقدر است و همچنین اگر درب پک باز شود عمر مفید نگهداری چقدر می شود؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1401-06-23 09:29
با سلام
اگر آب به آن نخورد ، هیچ مشکلی ندارد و تا چندسال میتواند نگهداری شود .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# Behnam 1401-07-09 10:17
سلام
وقتتون بخیر
ببخشید از فیلتر پلی فسفات میشه سر راه آب ورودی کولر آبی گذاشت که پوشال ها شوره نزنه؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1401-07-10 05:23
با سلام
چون آب درون کولر آبی تبخیر می‌شود ، پلی فسفات تاثیر چشمگیری ندارد .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# Behnam 1401-07-17 17:44
ببخشید چه فیلتری می‌تونه جلو شوره زدن کولر رو بگیره؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1401-07-18 05:24
با سلام
حذف شوره و در واقع رسوبات از آب ، بسیار مشکل و هزینه بردار است . راههای اساسی برای انجام اینکار معمولا هزینه ای بیشتر از خود کولر دارند و به صرفه نیستند . با قیمت پایین و هزینه کم فیلتر و دستگاهی که واقعا موثر باشد وجود ندارد .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# وحدتی 1401-10-07 17:19
سلام سختی اب جایی که من هستم ۱۴۰۰ هست و از ابگرمکن برقی ایستاده
استفاده می‌کنیم آیا پلی فسفات قبل از ورودی ابگرمکن نصب کنیم تاثیر داره یا نه، ممنون از راهنماییتون
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1401-10-07 21:44
با سلام
بله پلی فسفات تاثیر مثبتی دارد .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# Mohamad Asadian 1401-11-20 16:06
سلام، بنظرتون براى ورودى آب ساختمان كه آب چاه با سختى ١٢٠٠ميباشد تركيب دو فيلتر اليافى ٥ و ١ ميكرون بعلاوه يك پلى فسفات تركيب موثرى خواهد بود براى كاهش رسوبات؟البته تصفيه خانگى هم اين آب را براى مصرف شرب تصفيه ميكند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1401-11-20 16:27
با سلام
فیلتر الیافی برای رسوبات تاثیری ندارد و فقط اگر آب شما گل و لای دارد ، از فیلتر الیافی استفاده کنید . فیلتر های پلی فسفات هم تاثیر مثبتی ایجاد میکنند و میزان رسوبات کمی کاهش داده میشود .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# Mohamad Asadian 1401-11-22 07:50
با سلام مجدد، يعنى پلى فسفات نياز به اسيد شويى پكيج را مثلا به نصف كاهش ميدهد؟يا كمتر ؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1401-11-22 14:35
با سلام
در مناطق مختلف متفاوت است اما معمولا دفعات اسید شویی را نصف و گاهی تا 1/4 کمتر میکند .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# اسماعیل 1402-09-12 16:58
سلام وعرض ادب از آب گرمی که فیلتر پلی فسفات نصب شده آیا میتوان برای روی برنج استفاده کرد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فنی -صادقی 1402-09-12 21:25
سلام
شرکتهای تولید کننده و اصلی میگویند که مشکلی ندارد اما ما توصیه میکنیم که کلا برای مصارف خوراکی استفاده نشود .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# وحید نصیری 1402-10-18 20:41
سلام
می شه بعد از فیلتر پلی فسفات از فیلتر رزین استفاده کرد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش -صبوری 1402-10-20 10:46
با سلام
استفاده از رزین شرایط دارد . همینجوری نمیتوان از رزین استفاده کرد و آنرا زود خراب خواهد کرد . بهتر است قبل از پلی فسفات ، از رزین استفاده شود .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# میلاد م 1402-12-19 08:29
سلام برای حذف کلر آب حمام چه فیلتری پیشنهاد میکنید؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
# کارشناس فروش - صبوری 1402-12-20 21:00
با سلام
استفاده از فیلتر دوش حمام . یکی از بهترین انتخاب ها ، فیلتر دوش حمام برند fluxtek
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید